//

iPhone 4S, 5s, 5c of wachten op 6

iPhone 4S, 5s, 5c of wachten op 6 discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en ook nieuw wat beteft het gebruik van apple producten. Vorig jaar heb ik een ipad mini ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-07-14, 13:54
Igirl89 Igirl89 is offline
 
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 0
Standaard iPhone 4S, 5s, 5c of wachten op 6

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en ook nieuw wat beteft het gebruik van apple producten. Vorig jaar heb ik een ipad mini retina gekocht en ben hier eerruugggg blij mee. Ik was altijd anti-apple, maar wil nu langzaam overschakkelen van windows/android naar mac/ios.

Mijn HTC One S die ik al 2 jaar heb heeft 2 weken geleden een flinke barst in het scherm opgelopen. Een scherm reparatie kost boven de €100,-. Ik vind dit erg duur voor een telefoon van meer dan 2 jaar oud en koop dan liever een nieuwe android telefoon voor €200,-.

Maar aangezien ik graag over wil stappen op apple producten gaat het dus een Iphone worden.

Ik twijfel tussen iphone 4s,5s, 5c en 6. Ik ga de telefoon gebruiken voor het beluisteren van liedjes en maken van foto's. Spelletjes en alle leuke dingetjes doe ik op mijn ipad.

-Het liefst wil ik de 5s, omdat hij erg mooi is en een 8MP camera heeft en de komende jaren nog ondersteund door apple. Wat ik minder vind, is dat hij dezelfde specs heeft als mijn ipad mini retina. Ik heb het idee dat ik geen snelle processor nodig heb voor het luisteren van liedjes en maken van foto's.
- De 5c is een goede optie, maar die vind ik lelijk vanwege de felle kleuren en al het plastic. Ook scheeld hij maar €100 met de 5s, waardoor ik neig naar de 5s die een betere processor heeft en mooier is vormgegeven
- De 4s zou ook goed zijn, maar ze hebben er alleen maar 8gb van momenteel en ik ben bang dat hij volgend jaar al niet meer ondersteund wordt. Ik wil namelijk wel bij blijven en gebruik kunnen maken van alle voordelen van apple.
- De 6 is te groot qua formaat en te duur. Ik wil geen abbonoment van €50 p/m en ik wil ook geen grote telefoon.

Welke apple/iphone kenner helpt mij bij het maken van een gefundeerde keuze?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-07-14, 14:17
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Om de zoveel tijd passeert er iemand met een soortgelijke vraag.

En iedereen kan je zoveel advies en eigen meningen geven, maar uiteindelijk beslis je zelf.

Als je nog een tijd mee wil gaan, maar je vind de 6 te groot (ook al is die er nog niet) dan neem je de 5s.

Veel succes ermee.
  #3  
Oud 14-07-14, 15:56
Tigerx95 Tigerx95 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 175
Standaard

Ik heb onlangs een iPhone 5 refurbished gekocht op het internet. Ik ben hier zeer tevreden mee. De iPhone kon je niet onderscheiden van een nieuwe, nergens krasjes/deukjes te bespeuren, nergens gewoon. De iPhone 5 heeft dezelfde specs van de iPhone 5c, maar ziet er natuurlijk veel mooier uit (vind ik).

Zoals Techfreak zegt, de keuze is aan jou.
  #4  
Oud 14-07-14, 16:02
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Koop de nieuwe iPhone, nog een beetje geduld en die komt er aan.
  #5  
Oud 14-07-14, 19:53
Wilvee Wilvee is offline
• iOS 11.2
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 16
Standaard

Je gaat de iPhone gebruiken voor het luisteren naar liedjes en het maken van foto'S ?? En leuke dingetjes op een iPad??

Ik zou een iPhone 4S 16GB kopen.... om mee te bellen/Whatsappen/SMS-en etc.
Handzaam formaat, heeft een redelijk goede camera en is goedkoop te krijgen (ca. 100 euro)
Neem er een sim-only abo bij van bijv.Ziggo (15 euro/maand)
Prima apparaat en kan nog jaren mee.
Steeds het nieuwste van het nieuwste kopen is alleen maar gunstig voor Apple Inc., maar... wacht voor de zekerheid even op de iPhone 6.
Voor de zekerheid... Het is bijna september en je weet maar nooit!
  #6  
Oud 16-07-14, 10:20
RoanNeervoort RoanNeervoort is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Locatie: Doetinchem
Berichten: 139
Standaard

Wacht op de iPhone 6, koop dan de 5S 16 of 32 GB...maar de keus is aan jou!
  #7  
Oud 16-07-14, 15:42
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Verplaatst naar Chat.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wachten op Iphone 5 ?????? Glenn-DUB Chat en geruchten 53 07-06-11 12:27
iphone 4g of wachten sten123 Archief 6 19-01-10 13:42
iPhone...nu..of wachten? psvpas Archief 1 28-05-09 19:44
wachten op je iphone amkrisis Chat en geruchten 14 18-09-08 06:24
iphone 1.1.3 nu kopen of wachten? markb Koopinformatie Nederland 19 20-01-08 12:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:21.