//

Apple website geen bestel status

Apple website geen bestel status discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Net wilde ik even naar mijn bestelstatus kijken op apple.nl, telkens krijg ik een melding (Er zijn geen bestellingen voor deze account die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-10-14, 16:42
Bjornz Bjornz is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 15
Standaard Apple website geen bestel status

Hallo allemaal

Net wilde ik even naar mijn bestelstatus kijken op apple.nl, telkens krijg ik een melding (Er zijn geen bestellingen voor deze account die zijn geplaatst in de afgelopen 90 dagen.)

Heb op 26 september de iphone 6+ besteld dus erg vreemd, hebben meerdere mensen hier last van? Geld ook voor mijn bestelgeschiedenis van 18 maanden.

Gr Bjorn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-14, 20:38
userone userone is offline
• iOS 8.0
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 23
Standaard

Dat is zuur. Als het goed is heb je vooruitbetaald. Een kort telefoontje naar de customer service moet voldoen, eventueel met een scan van je bankbetaling.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Icoon voor 'stil' status in status bar? bvstrien Jailbreak apps en thema's 9 17-12-12 16:34
Apple website speelt geen video's af Doblie iPhone Apps 6 14-10-11 12:24
Geen Wi-Fi of 3G icoon in status balk jokidoki Wi-Fi 1 21-12-10 22:48
Telfort: geen 3g ontvangst? => bestel een nieuwe simkaart xetradax KPN 4 02-12-08 21:13
Status 5, maar geen iphone ontvangen kenx Odido (T-Mobile) 10 26-09-08 08:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.