//

Niets meer van Windows

Niets meer van Windows discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik moet niets meer van Microschoft. Als je eenmaal van Windows naar OSX overgestapt bent, kom je tot dezelde conclusie....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-11-07, 16:59
bestbier bestbier is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 130
Standaard Niets meer van Windows

Ik moet niets meer van Microschoft. Als je eenmaal van Windows naar OSX overgestapt bent, kom je tot dezelde conclusie.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-07, 17:12
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

@bestbier in je naam staat nog windows maar ben het er mee eens eenmal mac altijd mac, als je er aan gewend ben wil je niks anders meer
  #3  
Oud 02-11-07, 17:22
bestbier bestbier is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 130
Standaard

Windows in m'n naam? Klopt. haha

Ik heb nu in huis een iMac g3/tiger (Bondi blue), een iMac g4/leopard (schemerlamp) een Mac mini/leopard (intel), een iBook g3/tiger, een iMac 24"/leopard (intel) en een DELL PC.

Laat ik deze berichten nou toevallig op deze DELL schrijven. Haha
Ben namelijk nog bezig alles over te zetten naar die iMac 24" intel. Ben dus genoodzaakt Windhoos even op die iMac te houden, zodat ik langzamerhand allemaal OSX alternatieven voor m'n favoriete Windhoos programma's kan zoeken.

Wat ik het mooiste bericht vind, is dat Microschoft Windhoos Vista het beste op een MacBook draait. Bill Gates blij dat ie weg is daar!

Ps. De Leopard die ik heb is illegaal. heb ik bij FTD 2 dagen voor lancering gedownload. Doet het leuk, maar is niet helemaal TOP! Ik ga dus wél de orginele halen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Afbeelding 001.jpg‎ (66,1 KB, 68x gelezen)

Laatst gewijzigd door bestbier; 02-11-07 om 17:28.
  #4  
Oud 02-11-07, 17:32
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Citaat:
Ik heb nu in huis een iMac g3/tiger (Bondi blue), een iMac g4/leopard (schemerlamp) een Mac mini/leopard (intel), een iBook g3/tiger, een iMac 24"/leopard (intel) en een DELL PC.
VET VET VET, ik wil ook
  #5  
Oud 12-11-07, 22:11
Niekie's schermafbeelding
Niekie Niekie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 150
Standaard

En de essentie van het verhaal is?
  #6  
Oud 12-11-07, 22:23
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

//afgesplitste discussie van ZunePhone
  #7  
Oud 12-11-07, 22:26
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

ik heb de stap al 10 jaar geleden gezet ah nee geen stap... haha... ik heb direct het licht gezien en ben zelfs nooit begonnen met windows
  #8  
Oud 13-11-07, 13:21
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Talking

Hahaha jullie zijn echte Apple fans he

Ik heb een Macbook en een windows Pc... en ik zie absoluut niet wat mensen nou rottig vinden aan Windows Hij crashed heel soms maar dat is een quetsie van opnieuw opstarten, hij gaat soms stuk... Questie van een backupje herstellen, het is duur... ok je hebt gelijk, het is iets minder gebruiks vriendelijk... Heel iets... Maar toch kan bijna iedereen all around the globe er mee overweg en het is iets minder gelikt alhouwel vista een aardige sprong vooruit is... Nogsteeds geen OSX maar het gaat de betere kant op... En ja windows heeft dan wel weer last van virussen en spyware maar dat wordt ook overdreven, ik werk al maanden op vista zonder antivirus gezeur het gaat er om dat je gewoon nadenkt bij wat je doet en niet stomme onbekende software download! (en zo nu en dan een keer Nod32 er overheen laten gaan zeurt eigenlijk alleen over coockies)

Wat is voor jullie 1 ding wat zoooo belangerijk is om nooit meer een windows pc te kopen..? ik ben benieuwd...

Ik vindt OSX ook beter dan windows ik vindt het ook mooier en leuker etce maar je kan er uiteindelijk minder mee... Minder games minder programma's minder virussen ().

Greetz, Stiruam
  #9  
Oud 13-11-07, 23:15
bestbier bestbier is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 130
Standaard

Tja, als jij over games gaat beginnen is de discussie bij voorbaat al gesloten!

Als ik een spel wil spelen, ga ik niet een lawaaierige PC (wéér het voordeel voor de Mac) met peperdure video en geluidskaarten 4 minuten zitten opstarten.
Dan koop ik wel een Playstation. Start gelijk op, heeft alles aan boord, op maat gesneden voor spellen en zonder föhn. En dat op m'n LCD TV van 107cm.
EAT YOUR HEART OUT!!!

Dus degenen die zeggen dat PC's uitermate geschikt zijn voor spellen zijn voor mij toch héle domme jongens. En gooien geld over de balk.

Als ik dan met Leopard op een website kom, en er dan gewoon een foto vanaf naar m'n buroblad sleep, zie ik dat Windhoos op deze DELL niet doen. Ook niet een fotootje in je adresboek verschuiven, schalen etc. En zo zit OSX vol met truuks die ik in mijn jaaaarenlange Windows-ervaring (vanaf Windows 1.0 !!!!!) nog nooit gezien heb.

M'n allergrootste teleurstelling was een USB Bluetooth stickie met XP. Eindigde in het bekende BSOD. Kon gelijk m'n hele XP opnieuw gaan installeren.
Wat een techniek zeg.......
  #10  
Oud 13-11-07, 23:30
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Talking

Hehehe ja k heb ook een ps3 xD

Maar dan nog is geen Crysis a la Ps3 en dat is pitty! dat soort spellen vindt ik geweldig! En dat je PC Lawaai maakt ligt aan de behuizing... die van mij hoor je netzo-erg als me Ps3 behalve tijdens de bios boot (sja das 4 seconde ofzo) dan gaai ie even hard blazen Verder speel ik bijna geen spellen max 6 uur per week ofzo...

En ja OSX is mooi uitgewerkt mischien ben je dan met xp per jaar 1 a 2 uur meer kwijt aan dat soort dingen... Maar idd OSX heeft veel leuke truukjes

En dat met je bluetooth stick... Ge-wel-dig xD een BSOD die je hele windows omlegde sjonge jonge ok dat moet balen zijn geweest... Wta had je gedaan een windows 98 driver geinstalleerd ofzo xD.. However was dat niet te herstellen met safe mode en dan system restore..? Maar hier begrijp ik je volledig... Weet je wat nog veel erger is een goede windows vista installatie maar een kaduuke bootloader ARGGG soms wordt ik woest op dat ding xD... Maar goed install dvd erin en dan ff restore boot options en voila..

Greetz, Stiruam
  #11  
Oud 13-11-07, 23:31
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Hahaha jullie zijn echte Apple fans he

blabla bla bla

Wat is voor jullie 1 ding wat zoooo belangerijk is om nooit meer een windows pc te kopen..? ik ben benieuwd...

Greetz, Stiruam
eeuuurmm... al hetgeen je daarboven vermeldde (lees blabla bla bla)
  #12  
Oud 13-11-07, 23:49
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
eeuuurmm... al hetgeen je daarboven vermeldde (lees blabla bla bla)
Hahaha droog

Hmja ik kan dr mee leven...
  #13  
Oud 14-11-07, 01:11
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

Ik heb - omdat ik na het kopen van mijn iPhone ook met Apple computers wilde kennismaken - vandaag een MacMini gekocht, welke ik nu aan het installeren ben. Leuk ding, heb hem tweedehands gekocht, er zit een Lacie externe harde schijf bij die het ding wat sneller maakt, en een mooi origineel Apple toetsenbord..

Het wordt tijd dat we in ons profiel "Window én Mac OS X" kunnen selecteren..
__________________
iPhone 8GB - AppleTV - MacBook Pro - Airport Extreme
  #14  
Oud 14-11-07, 13:46
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Heej Freek Gefeliciteerd! En ja dat vindt ik ook nogal vreemd dat dat nog geen optie is...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Help ik snap niets meer van mijn iphone Sabine91 Unlock 18 10-08-09 19:06
Iphones , ik begrijp er niets meer van ... heelp ! Duinkiter_olivier Archief 6 26-06-09 00:03
Ik snap er niets meer van... Belgian Bomber iPhone algemeen 1 09-10-08 07:11
newbie, ik begrijp er helemaal niets meer van Dalma Archief 4 27-03-08 00:04
nou snap ik er helemaal niets meer van iownu Archief 1 28-02-08 15:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:53.