//

[FW2.3] Wat is er nieuw?

[FW2.3] Wat is er nieuw? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door junero ik denk dat ze gewoonweg niet komen want een nav prog is onmogelijk te ontwikkelen voor iphone doordat er geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 25-11-08, 17:58
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door junero Bekijk bericht
ik denk dat ze gewoonweg niet komen want een nav prog is onmogelijk te ontwikkelen voor iphone doordat er geen multitasking functie is en plus gps chip is al te beste, en voor copy en paste willen ze gewoon niet, want als ze copy paste erin wouden hebben hadden ze dat ook wel gedaan
Volgens mij is multi-tasking gewoon mogelijk. Je kunt toch muziek luisteren terwijl je een spel speelt? Of bepaalde zaken opzoeken terwijl je aan het bellen bent? Zijn ook meerdere dingen tegelijkertijd.

Kopiëren en plakken vind ik echt noodzakelijk. Dat moet er echt eens een keer in komen. Erg jammer dat Apple OpenClip gedwarsboomd heeft.
__________________
 iPhone 2G, 8GB  Intel MacBook (zwart), 2,2GHz, 160GB HD
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 25-11-08, 18:32
M1ch3l M1ch3l is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 165
Standaard

Met jailbreak kun je ook een programma downloaden om applicaties in de achtergrond te draaien. Zo kun je dus in theorie zoveel programma's tegelijk draaien als je wilt
  #23  
Oud 25-11-08, 18:40
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BadSide Bekijk bericht
Volgens mij is multi-tasking gewoon mogelijk.
Dat is zeker mogelijk en dat weet Apple ook wel.
het komt alleen de batterij niet ten goede en daar is het hem allemaal om te doen.
  #24  
Oud 25-11-08, 20:25
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Ik snap die need naar copy paste echt niet... Onnodig waarom zou ik dat willen alsof ik uberhaupt een soort word op me iPhone wil... Verder waar heb ik het nodig dan? Ik typ alleen websites in safari dus geen berichten, in email copier ik nooit iets... SMS kan ik doorsturen absoluut geen copy paste nodig... Nee ik denk dat dit het lelijk maakt laat voor mij maar zitten. Ik zie meer in een download/upload feature... PDF's opslaan en toevoegen als bijlage in mail bijvoorbeeld...

Qua navigatie zie ik de iPhone toch niet echt zitten. Die chip is veul ste slecht en ik ga geen lelijke iPhone standaard voor me raam monteren om gps te hebben... Mwah maar het moet niet al te moeilijk zijn dus doe eigenlijk maar wel... Waarom niet...

Bij sms verwacht ik nou eindelijk eens een counter zoals bij bitesms heerlijk programma btw.

Bij mail en sms hoop ik GEEN landscape want zo kan ik helemaal niet typen ik typ veel beter in het normale modus... Ik haat landscape het maakt het onoverzichtelijk... Ik erger me er al aan in safari en iPod dus please GEEN landscape in mail en sms laat daar maar exterene progies voor zijn of geen me een optie om landscape uit te zetten.

Video bij camera.app zou wel leuk zijn... Niet dat ik het veel gebruik maar toevallig kwam cycorder me bijzonder goed vanpas om een aangeschote vriend van me te filmen terwijl hij over een sloot probeerde te springen... JA Probeerde ja... lukte em niet... Echt heerlijk. Apple kan dit ook maken en waarschijnlijk met betere qualitijd dus waar wachten ze op...?

Weather en stocks is aan een update nodig ze zijn lame en outdated vergeleken met de apps van de appstore... DAT ZOU NIET MOGEN... Echt onbegrijpelijk

Youtube.app moet nou toch echt eens een optie krijgen om high quality video's te bekijken over 3G... Ze laden namelijk perfect via MxTube dus pleeeeaaaase update dat kreng nou eens...

Lockscreen kan ook wel eens wat meer opties krijgen zoals een weer icoontje en stocks ofzo... Zolang het maar simple blijft... Nee ik wil geen HTML achtergrond dat zuigt geheugen en dat heeft de iPhone al niet zo veel...

Podcast download funktie moet ook ge-update worden! RADIO 538 POWERMIX is GEEEEEN VIDEO!!!! Waarom maken ze hier video van...? Als ik op lock druk of iPod afsluit dan stopt dat ding met podcast afspelen? Waarom????? Het is geluid...? Moet ik mn headphone play/pause knop gebruiken om het te starten? Wasda nou?

Nou dat mag er wel komen dan ben ik erg content...

Greetz, Stiruam
  #25  
Oud 25-11-08, 20:36
lnn.art lnn.art is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: daar
Berichten: 341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rsport20 Bekijk bericht
maps die altijd naar het noorden wijst, want moet continue het scherm rond draaien om het goed te zien
Dan navigeer je als een vrouw..
  #26  
Oud 25-11-08, 21:08
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art Bekijk bericht
Dan navigeer je als een vrouw..
net niet
hij wilt dat ze steeds naar het noorden wijst
hij wilt dus kunnen navigeren als een man
als ik het een beetje goed begrepen heb

EDIT
oh nee ik heb het toch verkeerd begrepen je had gelijk

  #27  
Oud 25-11-08, 21:18
tinos's schermafbeelding
tinos tinos is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: 030
Berichten: 115
Standaard

ik wil gewoon een goede bluetooth , zodat je gewoon van elke andere tel je leuke bestanden kan overnemen.
__________________
Elk Nadeel Heeft Zijn Voordeel
  #28  
Oud 26-11-08, 07:45
Y-Less's schermafbeelding
Y-Less Y-Less is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 119
Stuur een bericht via MSN naar Y-Less
Standaard

Yup. Hoop dat hij snel uit beta komt

__________________
8GB iPhone 3G - 2.2 w/ Jailbreak
Dedicated Cydia User and Prouth Senior Member of iPhoneClub.nl
  #29  
Oud 26-11-08, 12:33
LuigiStyla LuigiStyla is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Y-Less Bekijk bericht
Yup. Hoop dat hij snel uit beta komt



nice soep!
  #30  
Oud 26-11-08, 12:42
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard

Hoe kom je nou weer aan die screenshot, photoshop zker

Gr victor
  #31  
Oud 26-11-08, 15:15
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

horizAntale weergaven.......
  #32  
Oud 26-11-08, 16:25
1976Stevie 1976Stevie is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 0
Standaard

Ik stem ook voor : copy/paste , landscape view mail+sms en navigatie.

Ook stem ik voor flash ondersteuning binnen Safari aangezien er een hoop sites ook mbv Flash gebouwd zijn.
  #33  
Oud 27-11-08, 01:04
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Grote kans dat Flash er wel aankomt hoor.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #34  
Oud 27-11-08, 21:08
thespirit thespirit is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Leuk dit, we hebben net 2.2 gekregen nu al voor 2.3 maar wat fijn zou zijn

-knippen en plakken
- dat je van iedere scherm ineens door de home knop naar begin scherm zou kunnen
- ..... verder eigenlijk nog niet veel wat ik echt mis, de interface en het gebruik van de iPhone maakt veel goed.


uhm, als ik in scherm 2, 3 , 4 of verder op de home knop druk ga ik toch echt in 1 keer weer terug naar het hoofdscherm, dus als dat bij jou niet zo is, hebt ik of een exclusief typ iphone of is er bij die jou iets mis : )
  #35  
Oud 28-11-08, 01:24
lnn.art lnn.art is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: daar
Berichten: 341
Standaard

Ik snap niks van je bericht..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thespirit Bekijk bericht
als ik in scherm 2, 3 , 4 of verder op de home knop druk ga ik toch echt in 1 keer weer terug naar het hoofdscherm
Ja, zoals de nieuwe functie in FW 2.2 betaamt..
Wat bedoel je met de rest van de zin; met je "uhm" en "als jij dat niet hebt is er iets mis"..?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thespirit Bekijk bericht
- dat je van iedere scherm ineens door de home knop naar begin scherm zou kunnen
Met ieder scherm, bedoel je ook vanuit Apps?.. Of heb je't over je springboard (het 'bureaublad' zeg maar)?
  #36  
Oud 28-11-08, 01:42
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art Bekijk bericht
Met ieder scherm, bedoel je ook vanuit Apps?.. Of heb je't over je springboard (het 'bureaublad' zeg maar)?
Vanaf het springboard.
Alleen je een app sluit met de homeknop kom je terug naar het laatst gebruikte springboard. Druk je nogmaals dan ga je wel naar je eerste scherm.
  #37  
Oud 28-11-08, 10:15
nikki_ttb's schermafbeelding
nikki_ttb nikki_ttb is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anietje Bekijk bericht
inderdaad dat is echt ***** die landscape modus in bed
haha, +1!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zwaan Bekijk bericht
De navigatie verwacht ik toch van 3e partijen. Ws TomTom en dan maar hopen dat de navigatie niet 'cloud' based is. Dat alle maps dus 'gestreamd' worden en er hiervoor een abo nodig is. Hier zijn geruchten over geweest ivm piraterij van de software. Het voordeel voor de bedrijven zou weinig of geen piraterij zijn. Het nadeel voor de consument is dat het praktisch niet te gebruiken is in het buitenland.
Sms tekens-teller vind ik een beetje overbodig. Ik stuur toch nooit lange sms'jes. Dan bel ik wel. Wat ik inderdaad ook wel erg graag zou willen zien is het uitzetten van 'landscape'. Om de welbekende reden
Verder: Een manier om via bluetooth muziek naar luidsprekers te streamen (kan dit überhaupt mogelijk worden gemaakt?) en een Wi-Fi/gps switch op het homescreen die beschikbaar is zonder jailbreak.

edit: stiekem ook een beetje copy/paste
Om even in te haken op 'bluetooth luidsprekers':
Sony Ericsson - Accessoires - Overview - MBS-100

Ze bestaan dus al zeker wel! Zelfs al een tijdje!
__________________
Friends Family Forever

Laatst gewijzigd door iScorpio; 28-11-08 om 10:20. Reden: samenvoegen
  #38  
Oud 28-11-08, 12:28
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Ik snap die need naar copy paste echt niet... Onnodig waarom zou ik dat willen alsof ik uberhaupt een soort word op me iPhone wil... Verder waar heb ik het nodig dan? Ik typ alleen websites in safari dus geen berichten, in email copier ik nooit iets...
Dan zou ik je sterk aanraden om eens te werken aan je inlevingsvermogen. Probeer je eens wat beter in een ander te verplaatsen, lees bijvoorbeeld hier eens wat op het forum. Er zijn zat voorbeelden hier te vinden waarbij copy-paste een must is. Voor zakelijke gebruikers is het nogal erg prettig dat je bepaalde stukken informatie kunt kopieren en dat in een mailtje of smsje kunt plakken om dat door te sturen. Ook kun je dit soort dingen in je agenda zetten zodat een afspraak meer duidelijkheid geeft.

Citaat:
Qua navigatie zie ik de iPhone toch niet echt zitten. Die chip is veul ste slecht en ik ga geen lelijke iPhone standaard voor me raam monteren om gps te hebben...
Dan moet jij ook niet aan de GPS navigatie want wat je nu noemt is inherent aan GPS. Binnenshuis is er geen ontvangst, alleen buiten. Het Galileo systeem van de EU schijnt wel binnenshuis ontvangst te bieden maar dat kan best wel eens een betaalde dienst worden in de toekomst (momenteel hebben ze nog maar iets van 2 satellieten welke ze ook nog aan het testen zijn).

TomTom, Garmin, etc. hebben hier dus ook allemaal last van, zeker binnenshuis en bij autoruiten met een coating (wat ze vrijwel allemaal hebben). Met een sirf chip kom je een aardig eind maar het compleet oplossen is gewoon niet mogelijk. Jammer maar helaas.

Overigens vind jammer dat dit topic helemaal niet gaat over wat er in firmware 2.3 zit. Enige wat dit is, is een wishlist topic over wat mensen in de iPhone willen hebben. De features die volgens de geruchten in 2.3 zouden zitten zie je amper terug (er wordt iets gemeldt over push notifications en das ook de enige feature).

Laatst gewijzigd door iScorpio; 28-11-08 om 12:41.
  #39  
Oud 28-11-08, 14:01
sirtalis sirtalis is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 45
Standaard

Meerdere foto's in 1 keer kunnen mailen zou bij mij heel welkom zijn!
  #40  
Oud 28-11-08, 22:23
stealth0001 stealth0001 is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 36
Standaard

Verlanglijstje:

- copy/paste,
- een zoekfunctie die door alle app.s zoekt, knap irritant om handmatig te bladeren en te zoeken,
- sms teller
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wat is nieuw in de App store dutchronnie iPhone Apps 2 05-08-10 14:14
[FW2.2] Wat is er nieuw? gls iPhone algemeen 209 29-05-09 18:20
hoe updaten naar fw2.1 ipv fw2.2? hakphone Archief 1 01-12-08 22:16
[nieuw] Iphone 1.1.2 naar 2.1 en wat nu? InstaQ Archief 2 03-10-08 15:42
Wat is er nieuw aan 2.1? mathijs666 Archief 85 12-09-08 15:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:29.