//

Srry...alleen met databundel

Srry...alleen met databundel discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Daarnet wou ik voor een collega een Iphone gaan kopen maar wat ik toen te horen kreeg sloeg me met verstomming. Dus ik bel de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-12-08, 18:06
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard Srry...alleen met databundel

Daarnet wou ik voor een collega een Iphone gaan kopen maar wat ik toen te horen kreeg sloeg me met verstomming.

Dus ik bel de winkel (computerwinkeltje mechelen) en vraag de meneer vriendelijk of er nog Iphone 3G's in voorraad zijn. 'Jazeker meneer' zegt ie, we hebben zowel de 8gb als de 16gb op voorraad. Dus ik vraag hem tot hoelaat de winkel geopend is en dat ik meteen nog even afkom om eentje op te halen. Ja maar meneer zegt die verkoper wij kunnen je die zomaar los niet verkopen, alleen maar met een databundel abo .

Dus ik zeg hem heel vriendelijk dat dit in strijd is met de belgische wetgeving en dat ik toch zowiezo een toestel kom halen ZONDER abo of wat dan ook. Geen probleem zegt de verkooper maar je zal hem zowiezo niet meekrijgen, ten vroegste na 5 januari kunnen we dit wel doen. Ik heb hem gezegd dat ik het er zeker niet bij ga laten en test-aankoop hiervan op de hoogte zal brengen. Was voor de verkoper weer geen probleem, ik zou hem toch zowiezo niet verkrijgen als los toestel.

Het mooie is dat de site dit totaal niet vermeld en dus zijn ze niet alleen illegaal bezig met de koppel-verkoop, ook de site is misleidend en in strijd met de wet.

Dus ik had meneer niets meer te zeggen en dacht.... ik bel even Mobistar Center. Bij het vertellen van mijn verhaal bevestigde de verkoper mijn idee over deze praktijken en vroeg me de naam van de winkel etc. Na even met hem gesproken te hebben zij hij me in alle stilte het magische woord....targets . Zoals ik al verwacht had hebben de winkels een target te halen, daarom dat ze er dus alles aan doen om je een abo aan te smeren.

Anyway de verkoper stelde mij gerust dat ik daar (mobistar center) zonder enige moeite een Iphone 3G kon meekrijgen, ze zouden wel even vragen of ik geen abo wou afsluiten maar zo niet was er geen enkel probleem.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-08, 18:20
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

Dus als je toch langs was geweest had je er gewoon een meegekregen?
  #3  
Oud 17-12-08, 18:25
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door libia Bekijk bericht
Dus als je toch langs was geweest had je er gewoon een meegekregen?
Nee, ik heb het mss idd wat ingewikkeld verteld. Die waar ik de Iphone wel zou meekrijgen was van het Mobistar Center (Leuven) .
  #4  
Oud 17-12-08, 18:37
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Nee, ik heb het mss idd wat ingewikkeld verteld. Die waar ik de Iphone wel zou meekrijgen was van het Mobistar Center (Leuven) .
Ooh
En wat gebeurd er met die andere winkel? Komt daar nu een aanslag oid?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Op databundel besparen JailbreakerPro Overige providers Nederland 0 16-05-11 20:29
Databundel bijhouden JailbreakerPro Overige providers Nederland 2 10-05-11 19:30
Databundel App? Trust^ iPhone Apps 3 30-11-10 22:35
Vodafone Corporate met databundel werkt niet? Allissey Vodafone 5 09-10-08 21:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:38.