//

Het forum bij Apple.com.....

Het forum bij Apple.com..... discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu weet en wist ik dat Apple het eigen forum goed in de gaten houdt en zodra er ook maar een thread verschijnt die hen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-12-07, 20:43
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard Het forum bij Apple.com.....

Nu weet en wist ik dat Apple het eigen forum goed in de gaten houdt en zodra er ook maar een thread verschijnt die hen niet aanstaat wordt het slot er opgegooid.

Nu was ik in een discussie over wat er gaat gebeuren NA de twee-jarige contract periode. Ben ik gebonden aan de provider bij wie ik de iPhone heb gekocht en wordt het een dure "PDA" (dus weer gelocked) als ik na twee jaar niet langer bij die betreffendee provider wens te blijven? of wordt het toestel alsnog simlock vrij?
Uiteraard kun je daar wachten op de moderator die al heel snel begint te roepen dat speculeren niet toegestaan is (Als je heel lullig gaat doen is bijna alles op dat forum wel een of andere vorm van speculeren....speculeren wat de oorzaak van een probleem is bijv....maar dat terzijde).

Ben je goed en wel bezig met deze discussie.......slotje, einde discussie. Mensen stellen een legitieme vraag....Apple wenst dit niet te beantwoorden (ook niet op een rechtstreeks mailtje) .....een moderator begint te roepen dat alle antwoorden speculeren is......Apple gooit het slot er op. Ik ben daar toch behoorlijk ^%$*$ over.

Je koopt je nieuwe Golf bij de garage op voorwaarde dat je de eerste twee jaar tankt bij Shell. Dit weet je vooraf en als je het niet mee eens bent koop je de Golf gewoon niet. Als je echter vraagt wat er NA die twee jaar gebeurt houdt de garage de kaken op elkaar. Kun je dan gewoon doorrijden als je ergens anders tankt? of houdt ie er mee op - en heb je een heel duur kippenhok - tenzij je alsnog bij Shell blijft tanken? voor hoelang?

zie ook: » AT&T’s policy on unlocking phones | The Apple Core | ZDNet.com

Ik vind het eigenlijk wel een belangrijk item (en met mij vele anderen) wat er na de contract periode gaat gebeuren. Zowel Apple als AT&T laten zich er niet over uit.....of heb ik iets over het hoofd gezien? T-Mobile in Duitsland heeft wel een vage toezegging gedaan...maar ja...da's pas over twee jaar.

Laatst gewijzigd door Celf; 29-12-07 om 20:58.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-12-07, 21:16
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Daar heb je volledig gelijk in, heb zelf ook nog een vraag gesteld op het Apple forum en ze hebben die ook enkele uren nadien gesloten.
  #3  
Oud 30-12-07, 00:02
dylotic's schermafbeelding
dylotic dylotic is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zeeland
Berichten: 83
Standaard

Mischien leuke vraag om consumenten bond voor te leggen zodra er een iphone in nederland is.

Lijkt me dat ze gewoon een antwoord verschuldigd zijn.
  #4  
Oud 30-12-07, 07:55
sjoeii sjoeii is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 52°18'51.59"N 4°56'32.13"O
Berichten: 822
Standaard

ik vind dit ook wel een interessante. Al moet ik zeggen dat ik van de week ergens hoorde dat Apple wekl van plan is alle phones unlocked te gaan leveren
  #5  
Oud 30-12-07, 10:09
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

sjoeii waar heb je dat gehoord?
Bron aub, niemand van dit forum heeft dergelijke berichten vernomen over unlocked iPhones.

Enkel in Frankrijk is dat mogelijk.
  #6  
Oud 31-12-07, 11:01
vanilla vanilla is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 158
Stuur een bericht via MSN naar vanilla
Standaard

Sorry maar na 2 jaar wil je echt wel een nieuwe telefoon
Dus ik denk dat ie dan best gaar is na 2 jaar gebruik!
  #7  
Oud 31-12-07, 12:26
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanilla Bekijk bericht
Sorry maar na 2 jaar wil je echt wel een nieuwe telefoon
Dus ik denk dat ie dan best gaar is na 2 jaar gebruik!
Ik ben het helemaal met je eens hoor maar het gaat mij om het principe. Het zou er op neer kunnen komen dat een contract voor twee jaar feitelijk een contract voor 5 jaar is indien de telefoon van de iPhone alleen blijft werken als je een contract met de provider hebt die de iPhone mag leveren....die op zijn beurt een contract van 5 jaar heeft met Apple (zoals AT&T).

Apple is heel nadrukkelijk (bijna irritant) bezig om eenzijdig de spelregels op te leggen. Ik ben dan van mening dat ze in dat geval ALLE spelregels duidelijk moeten maken en vragen hierover op hun forum niet als "speculatie" af moeten wimpelen.
  #8  
Oud 31-12-07, 14:25
TokTok1908's schermafbeelding
TokTok1908 TokTok1908 is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Almere
Berichten: 122
Standaard

volgens mij moet de provider in Nederland de consument de mogelijkheid geven om het gesimlockte toestel binnen 1 jaar na aankoop voor een vergoeding simlockvrij te maken en na dat jaar moet dat zelfs gratis, dit is door de regering opgelegd...

hoe willen ze dat dan gaan oplossen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps meerdere keren installeren - hoe houdt Apple het bij? Backpacker iPhone Apps 2 07-09-10 21:45
Iphone 3GS blijft bij het apple logo hangen Gerbert iPhone algemeen 33 15-05-10 00:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:38.