//

Iemand enig idee wanneer de nieuwe macbook modellen uitkomen?

Iemand enig idee wanneer de nieuwe macbook modellen uitkomen? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben aan het overwegen een nieuwe macbook (pro) aan te schaffen. Nu ik herinner me dat Apple nogal regelmatig updates doet van zijn modellen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-09, 00:55
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard Iemand enig idee wanneer de nieuwe macbook modellen uitkomen?

Ik ben aan het overwegen een nieuwe macbook (pro) aan te schaffen. Nu ik herinner me dat Apple nogal regelmatig updates doet van zijn modellen en dat een maat van mij zo ooit een macbook aangekocht heeft die letterlijk een maand later een verouderd model was. (was met de overschakeling naar unibody dus was wel pijnlijk)

Nu de stijl zal wel hetzelfde blijven bij de volgende update van de modellen, maar ik vermoed dat de hardware op zichzelf nog wel wat zal verbeteren...

Dus dan kom ik op de vraag:

Iemand enig idee wanneer Apple de volgende update voor Mac modellen gaat doorvoeren? Opnieuw in het voorjaar rond de tijd dat de unibody uitkwamen of misschien al vroeger in oktober/november ?
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-09, 10:33
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

De laatste grote update was in juni. Dus oktober/november lijkt mij wat vroeg.
  #3  
Oud 15-09-09, 19:32
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
De laatste grote update was in juni. Dus oktober/november lijkt mij wat vroeg.
Welke update was dat? Was dat de invoering van de unibody en 13 inch macbook pro? (ik dacht dat die in maart al was en dan heb ik ergens een update gemist )

Maar dan zal het wel februari / maart worden niet?
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: heeft er iemand een idee wanneer de unlock er is voor de 4 met 4.2.1 jochem123 Unlock 1 20-01-11 17:05
Iemand een idee wanneer FW 3.1 uitkomt? dendirk Archief 11 09-09-09 20:46
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? Mischa84 Archief 1 02-09-09 08:12
Iemand idee ? Iphone_belgium Chat en geruchten 1 11-06-09 02:45
Raar probleempje, iemand enig idee??? sjoran Unlock [archief] 12 22-02-08 23:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:32.