//

iPhone ruilen tegen een auto?!

iPhone ruilen tegen een auto?! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al veel voorwerpen gezien op MP waar ze een iPhone op willen inruilen maar deze persoon wil een auto hebben voor zijn 3G ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-10-09, 17:26
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard iPhone ruilen tegen een auto?!

Ik heb al veel voorwerpen gezien op MP waar ze een iPhone op willen inruilen maar deze persoon wil een auto hebben voor zijn 3G en BB Zal wel geen MB worden



Marktplaats.nl > Iphone 3G + blackberry bold 9000 RUILEN (auto?) - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone

http://link.marktplaats.nl/284322197

Laatst gewijzigd door Kokkie76; 03-10-09 om 17:29.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-10-09, 19:47
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Je zou zeggen dat het raar is...Maar voor 500 euro heb je al een auto..Wel een hele gare bak, maar misschien neemt hij daar wel genoegen mee

Als ik een auto ter waard van 500 euro zou hebben, zou ik het zo omgeruild hebben..Die iPhone en Blackberry zijn samen meer waard Verkoop je ze en koop je een andere auto mee
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
blackberry bold ruilen tegen iphone my_keymike Archief 1 27-12-08 11:34
HTC Touch Diamond ruilen tegen Iphone? HDL Koopinformatie Nederland 13 21-11-08 13:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:02.