//

John stelt zich voor.

John stelt zich voor. discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik ben John en kom uit Nijverdal. Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik meer over de Iphone te weten wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-06-10, 23:31
johnsdale johnsdale is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard John stelt zich voor.

Hallo mensen,

Ik ben John en kom uit Nijverdal.
Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik meer over de Iphone te weten wil komen.
Daarom hier ook al mijn eerste vraag
Is het verstandig dat ik een Iphone koop :-S? Aangezien hij me erg moeilijk lijkt (updaten enzz) en ik echt geen
verstand heb van computers. ( ik kon nog geen liedjes op mijn Ipod zetten :-S)

M.v.g John.

Laatst gewijzigd door johnsdale; 16-06-10 om 23:35.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-06-10, 23:47
Guest-20190305175423
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoi John. Wellkom op het iPhoneclub forum!
Ik zou zeker een iPhone kopen. een iPhone is handig in gebruik, fijn menu etc. Je zou eens naar de T-Mobile shop of naar de MediaMarkt moeten gaan, kan je de iPhone uittesten. Ze hebben nu nog niet de 4 maar die zal wel komen over een poosje. iPhones zijn ook best wel duur, dus je moet er wat voor over hebben, maar dan heb je ook wat!

Updaten is helemaal niet moeilijk hoor, gewoon in iTunes op "update" klikken en klaar. Je kan het jezelf natuurlijk moeilijker maken met een jailbreak en softwarematige unlock, maar als je gewoon een simlockvrije iPhone of een met simlock bij je aanbieder waar je je iPhone bij hebt (dus simlock iPhone T-Mobile>iPhone abbonement T-Mobile) zou ik me daar niet druk over maken.

Liedjes in iTunes zetten> (Afhankelijk van systeem) b.v. in windows
Bestand>Aan bibliotheek toevoegen
En dan synchroniseren met je iPhone!

Als je daar nog problemen mee hebt moet je ze even in het "Problemen" deel zetten.

Succes
  #3  
Oud 17-06-10, 02:33
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Helemaal eens met AronNL. Als je alle berichten over jailbreaken, unlocken, etc. leest kan de moed je in de schoenen zakken en lijkt de iPhone een ramp-apparaat om steeds maar weer te updaten en te unlocken. Maar als je (nog) geen interesse hebt in het gebruiken van "alternatieve" software op je iPhone en tevreden bent met wat Apple standaard toestaat en mogelijk maakt is de iPhone juist vreselijk makkelijk om te gebruiken en te updaten.
  #4  
Oud 17-06-10, 15:27
johnsdale johnsdale is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Oke dan!
Bedankt voor jullie reactie!
Zal eens ff rond gaan zoeken..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:56.