//

Ben ik de Iphone doelgroep?

Ben ik de Iphone doelgroep? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi allen, ik zit met een serieuze vraag. Ik wil een smartphone. Reden is het overal kunnen internetten zoals mail checken of eens wat opzoeken, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-08-10, 15:20
digibeet digibeet is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard Ben ik de Iphone doelgroep?

hoi allen, ik zit met een serieuze vraag.

Ik wil een smartphone. Reden is het overal kunnen internetten zoals mail checken of eens wat opzoeken, forum lezen. Gamen interesseert me niet, een fotootje kunnen maken is wel een must maar voor mooie foto's heb ik een camera. Sociale netwerken (hyves, facebook etc) doe ik niet aan.

Ik heb geen idee wat voor apps er zijn en wat ik ermee zou moeten.
Ik heb nu een Nokia N82 maar die is al een paar jaar oud, en ik moet gaan verlengen en wil dan gelijk maar een nieuwe telefoon.

Is een Iphone 4 aan mij besteed of ben ik net zo goed af met een veel goekopere HTC desire/ Samsung Galaxy die ook kan wat ik wil. Moet wel zeggen dat ik de luxe uitstraling van de iphone wel superieur vind boven de anderen, maar het prijsverschil is best fors.

Wat schat je in als je dit zo lees? MOET ik een iphone of is voor wat ik wil een goedkopere smartphone ook goed genoeg?

groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-10, 19:00
Liesjj Liesjj is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Dendermonde
Berichten: 115
Stuur een bericht via MSN naar Liesjj
Standaard

Niets moet
Ik denk dat je zeker wel toekomt met een htc desire enzovoort
maar het is nog steeds een eigen keuze
anders kan je online eens de specs vergelijken he

Met een htc desire kan je internetten, mail checken etc maar met een iPhone ook
dusja het is eigenlijk meer een kwestie van eigen keuze zo ik zo denken
  #3  
Oud 06-08-10, 19:09
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

Is de 3GS dan geen optie?
  #4  
Oud 06-08-10, 19:16
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Toen ik een aantal jaar geleden nog een Nokia N80 (Phoe! die is nu antiek ) had deed ik ook niet veel meer dan jij nu aan geeft te willen doen. Toch raad ik je de iPhone aan. Niet omdat ik een grote Apple fan ben, wel omdat je zal merken dat je veel meer apps gaat gebruiken met de iPhone dan je ooit had gedacht.

Hier in mijn kennissenkring hebben mensen door mij (tja sorry kan er ook niets aan doen ) nu ook een iPhone. Deze mensen deden ook nooit zo heel veel met een telefoon maar zouden hun iPhone nooit meer kwijt willen.

Het blijft een persoonlijke keuze. Welk toestel staat jou aan en vind je lekker werken. iOS vind ik persoonlijk een van de beste besturingssystemen die er zijn voor telefoons. Zeer gebruiksvriendelijk, en erg makkelijk. Met regelmaat firmware update's en zelfs iemand van 80 heeft een iPhone zo onder controle.

Als ik jou was zou ik gewoon eens langs een shop gaan om wat toestellen uit te proberen, speel er eens mee.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee

Laatst gewijzigd door john1979; 06-08-10 om 19:18.
  #5  
Oud 07-08-10, 11:56
digibeet digibeet is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

ach, vind de iphone gewoon een sexy ding dus ga daar maar voor. You only live once...
  #6  
Oud 12-08-10, 20:00
digibeet digibeet is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

vandaag een iphone4 16 gb besteld, zal hem over een week of 6 hebben.
  #7  
Oud 13-08-10, 15:18
Tolarian Tolarian is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 76
Standaard

hangt allemaal beetje van hoeveel het je allemaal waard is en of je wallet het toelaat

maar allesinds welcome to the family ^^
  #8  
Oud 24-09-10, 18:53
digibeet digibeet is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

Nou heb de iphone en ben best verbaasd over de apps! Er zitten een paar hele goeie tussen, zoals windfinder en windguru (ik ben windsurfer dus zeer belangrijk om het weer te kunnen checken) en verder actualiteiten, radiozenders 1, 538, classic fm, internetbankieren, een goeie wekker en wat fun apps... kortom, ik kan me eigenlijk niet meer voorstellen wie er géén doelgroep is. Gamen boeit me nog steeds niet, verder echt een topding die iphone4. Nadeel vind ik wel het verplicht itunes gebruiken, beperkte bluetoothmogelijkheden en nog wat restricties. Maar verder, top!
  #9  
Oud 25-09-10, 00:31
SeekerNL SeekerNL is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 34
Standaard

Een HTC met Android zou net zo goed zijn, een iPhone is gewoon gehypt, ik heb een klasgenoot die stampt iPhone altijd in grond, maar ik vindt het bijna goeie telefoons en toevallig heb ik de iPhone.
  #10  
Oud 25-09-10, 19:54
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Voordeel van de iPhone vind ik wel dat het allemaal gewoon lekker moeiteloos werkt.
Bij Windows zit je veel met 'wachten' totdat iets geopend is etc.
Android ben ik niet bekend mee, hoor ik wel veel goeds over!

Enneh, je kan dan ook voor de 3GS gaan van iPhone, scheelt je weer in de kosten/prijs
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.
  #11  
Oud 05-10-10, 19:47
sapermun sapermun is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 74
Standaard

ja, win mobile was/is wel een nachtmerrie vgl met iOs. met android heb ik (nog) geen ervaring. Hoedanook: nog nooit een crash gehad of t gevoel dat het gewoon instabiel liep.
  #12  
Oud 14-10-10, 17:46
lexvo lexvo is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 66
Standaard

Op het windsurfen na heeft de OP hetzelfde gebruik als ik. Voor mij was doorslaggevend dat ik een goede integratie wilde met mijn iMac. En het gevoel dat bij Apple alles net even iets soepeler gaat qua bediening.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
BEN (nieuwe BEN; dus via Tmobile) en update naar 2.0.1 - geen GPRS vinnieblanco Overige providers Nederland 5 18-08-08 23:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:42.