//

iPhone uit Amerika

iPhone uit Amerika discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik ken iemand die naar amerika gaat en voor mij de iPhone wil meenemen. Echter, wat moet hij doen om veilig door de douanen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-02-08, 00:17
arne89 arne89 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 8
Standaard iPhone uit Amerika

Hey,
ik ken iemand die naar amerika gaat en voor mij de iPhone wil meenemen. Echter, wat moet hij doen om veilig door de douanen te geraken? gewoon uit de verpakking halen en in handbagage doen alsof het de zijne is en ergens anders gekocht was?

En dan zal het een 1.1.3 zijn, ik vertrouw het meeste een turbosim (die voor 1.1.3 t'schijnt bijna uitkomt) als ik het zo lees (bang van brick). Iemand suggesties voor mij?

Thanx!

p.s. ben nieuw op het forum, maar volg iphoneclub.nl al veel langer... wil namelijk al LANG een iPhone hebben!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-02-08, 00:45
jemave's schermafbeelding
jemave jemave is offline
• iOS 1.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: De Bilt
Berichten: 86
Standaard

ik zou zeggen kijk eens in dit topic: https://forum.iculture.nl/f41/i...ccess-usa.html
heb zelf op deze manier iphone besteld die komt morgen aan (dinsdag avond besteld)
ik denk niet dat er veel mensen zijn die even een iPhone voor je meenemen als je ze niet persoonlijk kent. al zal er voor een onbepaalde hoeveelheid extra geld miscchien wel iemand zijn. maar kijk maar keer in die link en kijk wat jij van dat alternatief vind.

punt is dat apple op allerlei manieren mensen van buiten de US probeert te voorkomen dat ze iphones kopen. maximaal aantal per creditcard etc
  #3  
Oud 11-02-08, 00:55
jopie1112 jopie1112 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: amsterdam
Berichten: 9
Standaard

hallo ik wil ook mij iphone kraken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: iPhone 4 uit Amerika ?? Woutrrr Unlock 7 21-06-10 01:26
Iphone uit Amerika yvesw Archief 1 13-12-09 13:13
Iphone uit Amerika? peter1234 Archief 2 10-03-08 23:07
iphone uit amerika prashantjuh Archief 2 10-10-07 19:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:26.