//

xlvoordeel.nl

xlvoordeel.nl discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik wil een iphone 4 kopen met een abb. van Vodafone. Gezien het nog wel even duurt voordat deze in de Vodafone shops ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-10-10, 10:52
Mleuter Mleuter is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard xlvoordeel.nl

Beste mensen,

Ik wil een iphone 4 kopen met een abb. van Vodafone.

Gezien het nog wel even duurt voordat deze in de Vodafone shops te verkrijgen zijn, ga ik hem denk ik via xlvoordeel.nl bestellen.

Ik zou graag van mensen willen weten wat hun ervaring is met deze site..? en of het betrouwbaar is?!

En dan nog een vraag over het abb. zelf, gaat het hier over 350 belminuten EN 700 smsjes..? of het het 350 belminuten OF 700 smsjes..??

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Alvast hartelijk bedankt!

Maarten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-10, 13:27
kneusteun kneusteun is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Enschede
Berichten: 25
Standaard

Ik heb hier zelf ook naar gekeken, maar een bekende uit een VF winkel adviseerde me gewoon te wachten.

de 19e lijkt nog zo ver weg....
  #3  
Oud 12-10-10, 14:23
Mleuter Mleuter is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kneusteun Bekijk bericht
Ik heb hier zelf ook naar gekeken, maar een bekende uit een VF winkel adviseerde me gewoon te wachten.

de 19e lijkt nog zo ver weg....
Ok, en waarom? Deze aanbieding is zo slecht nog niet! En wat bedoel je met de 19e lijkt nog zo ver weg??
  #4  
Oud 12-10-10, 14:53
kneusteun kneusteun is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Enschede
Berichten: 25
Standaard

De 19e gaat VF iets bekend maken, en alles wijst erop dat het met de iphone te maken heeft.
En ik denk als VF zelf de iphone 4 krijgt dat ze hem niet veel duurder dan dit gaan wegdoen, plus dat je dan gewoon officieel via VF hebt.
  #5  
Oud 12-10-10, 15:32
Mleuter Mleuter is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kneusteun Bekijk bericht
De 19e gaat VF iets bekend maken, en alles wijst erop dat het met de iphone te maken heeft.
En ik denk als VF zelf de iphone 4 krijgt dat ze hem niet veel duurder dan dit gaan wegdoen, plus dat je dan gewoon officieel via VF hebt.
Ok en van wie heb je die info.. want ik geloof er allemaal niks meer van. tegen mij zeiden ze dat ze 7 oktober een meeting hadden met alle bedrijfsleiders en dat ze dan te horen zouden krijg hoe en wat met de iphone4. maar ben weer in de winkel geweest en ze weten nog steeds niks. gister zei een jongen die ik ken (die ook bij vf werkt) dat hij vermoed dat het eind van het jaar word.

Via xlvoordeel.nl haal je hem weliswaar niet officieel in de winkel maar verder wat abb. betreft loopt wel alles gewoon via Vodafone rekeningen ect ect.

Maar ik wil alleen weten hoe het zit met die 350/700 bel-sms bundel of dat en- en is, of of-of... snapje wat ik bedoel?
  #6  
Oud 12-10-10, 20:18
Possimpible Possimpible is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 109
Standaard

bij vodafone is dat 'of-of'; lees: je krijgt 700 tikken, 1 minuut = 2 tikken, 1 smsje = 1 tik. Alvorens je begint met smsen moet je wel via vodafone.nl je 'sms verdubbelaar' aanzetten (gratis). Veel mensen vergeten dat.
  #7  
Oud 12-10-10, 23:23
Grazydon Grazydon is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Zag zojuist dat je via iPhone aanbieding de Iphone 4 officieel kan bestellen bij vodafone... Je kan hier kiezen uit 3 verschillende abbo's! Miss heb je daar wat aan?
  #8  
Oud 13-10-10, 13:57
Mleuter Mleuter is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grazydon Bekijk bericht
Zag zojuist dat je via iPhone aanbieding de Iphone 4 officieel kan bestellen bij vodafone... Je kan hier kiezen uit 3 verschillende abbo's! Miss heb je daar wat aan?
Bedankt voor deze link, is mischien wel intressant... maar ik wil wat info hebben over xlvoordeel.nl of mensen daar ervaringen mee hebben.. maar daar hoor ik in mijn topic nog niks over..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:45.