//

Iphone 4 kpn

Iphone 4 kpn discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen, check net de site van kpn. Iphone 4 is onderweg!! Eindelijk s een keer een beetje degelijk bereik!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-10, 11:10
BobbieJ BobbieJ is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard Iphone 4 kpn

Allen, check net de site van kpn. Iphone 4 is onderweg!! Eindelijk s een keer een beetje degelijk bereik!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-10, 16:34
ZoeB ZoeB is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BobbieJ Bekijk bericht
Allen, check net de site van kpn. Iphone 4 is onderweg!! Eindelijk s een keer een beetje degelijk bereik!
Give it up for Neelie Kroes! Als ze nou maar geen prijsafspraken gaan lopen maken!
  #3  
Oud 13-10-10, 22:10
Zahra's schermafbeelding
Zahra Zahra is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Hutje op de hei
Berichten: 9
Standaard

bestaat die site van de kpn al lang? want een tijdje geleden dat ik ook al iets gehoord over dat kpn de iphone wou gaan verkopen maar het uit eindelijk niet deed.
  #4  
Oud 14-10-10, 09:38
zebi zebi is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 56
Standaard

Ik ben benieuwd wanneer het dan eindelijk gaat gebeuren
  #5  
Oud 14-10-10, 11:27
eddyha eddyha is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 34
Standaard

KPN verkoopt de 3GS al een tijdje, nu komt de 4 eindelijk. Gelukkig moet ik m'n abo verlengen binnenkort
  #6  
Oud 14-10-10, 12:02
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Ik heb zelf een iPhone 4 i.c.m een Hi abonnement, en voor de mensen die 'bang' zijn dat ze met hun datalimiet er overheen gaan zitten etc.. IK persoonlijk heb nergens last van, dus die speciale abonnementen van T-mobile die voor de iPhone zijn.. tsja.. het zal vast enig nut hebben, maar grotendeels ook 'bangmakerij'.
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.
  #7  
Oud 14-10-10, 17:12
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

@Delvenaartje,

Hoeveel data gebruik je dan per rmaand, en heb je dan ook je push openstaan en je email push die om de kwartier pusht openstaan? ik wel,voor de zakelijke mensen kan dit echter wel een probleem opleveren. als ik goed gelezen heb, heeft KPN een data limiet tot 500 mb op dit moment, daar kom ik dus al per maand overheen, als gewoon particulier.

het kan idd wel bangmakerij zijn maar ik denk dat de meeste mensen op safe willen spelen voor dat ze iets doen waar ze 1 tot 2 jaar aan vast zitten en klauwen vol met geld ongewild uit gaan geven.
  #8  
Oud 14-10-10, 20:46
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZoeB Bekijk bericht
Give it up for Neelie Kroes! Als ze nou maar geen prijsafspraken gaan lopen maken!
Waarom? Die heeft hier helemaal niets mee te maken. Een exclusiviteitscontract is gewoon beëindigd van rechtswege. Daar hoeft Neelie niets mee te maken, dat is gewoon een normale gang van zaken. Prijsafspraken maken is bij wet verboden (zowel in Nederland als in de EU) dus dat zullen ze vast niet doen (spelen met vuur, er zijn al aardig wat mensen voor beboet en sinds de bouwfraude is men er al helemaal bedacht op). Een beetje nadenken voor je op versturen klikt mag wel hoor...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik heb KPN Hi simonly de instellingen van KPN mobiel werken niet geen gprs... Spikez KPN 2 15-02-10 22:05
KPN er vandoor met iPhone contract? Apple heeft KPN iPhone's! Martijn Snels Archief 52 25-03-08 00:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:35.