//

Wie gaat de iPhone 5 halen?

Wie gaat de iPhone 5 halen? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rudiefine Ik ga eind oktober naar London. I weet dat de volgende iPhone nog niet is aangekondigd, maar hoe reëel is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 23-09-11, 17:18
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudiefine Bekijk bericht
Ik ga eind oktober naar London. I weet dat de volgende iPhone nog niet is aangekondigd, maar hoe reëel is het om hem daar in een Apple Store te halen? Als je daar zomaar heen gaat, hoe groot is de kans dat je daadwerkelijk met een nieuwe iPhone de Store verlaat? Iemand enige ervaring mee, kort na een release?
Als ze allemaal gaan uitverkocht zijn op de eerste paar dagen dan kan dat makkelijker meer dan 1-2 zelfs 3maan duren eer er nog eens een heleboel binnen komen, veel hangt ervan af hoeveel toestellen er beschilkbaar gaan zijn want das altijd al het grote probleem geweest oftewel express gedaan van apple om te weinig toestellen te maken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 23-09-11, 18:48
Wimpie100 Wimpie100 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik ga hem alleen halen als hij daadwerkelijk flink verbeterd is en meer functies heeft, want het lijkt erop dat hij nog teveel weg heeft van de vorige iPhones. Dat is best jammer.
  #43  
Oud 26-09-11, 09:35
laurenzzz laurenzzz is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 0
Standaard

Ja, inderdaad. Da´s best jammer en zonde. Vooral al je er zoveel voor moet neerleggen, dan wil je wel echt wat nieuws natuurlijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpie100 Bekijk bericht
Ik ga hem alleen halen als hij daadwerkelijk flink verbeterd is en meer functies heeft, want het lijkt erop dat hij nog teveel weg heeft van de vorige iPhones. Dat is best jammer.
  #44  
Oud 26-09-11, 11:51
mees mees is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 89
Standaard

Ik zal wel moeten want mijn 3 is echt meer dan op. Wel simlockvrij dus ik moet even kijken hoe ik dat moet fixen. Ik moet mijn huidige abb. blijven gebruiken van T-mobile, nog een jaar.
  #45  
Oud 27-09-11, 17:28
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Binnenkort eindelijk duidelijkheid:

Officieel: Apple introduceert iPhone 5 op 4 oktober - iPhone - iPhoneclub.nl
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wie gaat een witte iphone 4 aanschaffen? tapijtkever Chat en geruchten 21 17-05-11 16:32
wie gaat/wilt woensdag richting parijs om reservering op te halen mikeyymike Koopinformatie Nederland 10 16-07-10 11:46
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? gserban Odido (T-Mobile) 2 03-08-08 23:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:52.