//

Apple financieel

Apple financieel discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi everyone, Ik heb geen idee in welk sub-forum ik dit moest posten, dus ik hoop dat ik hier goed zit. Ik zit in mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-01-11, 18:39
Dziubi Dziubi is offline
• iOS 8.0
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 12
Standaard Apple financieel

Hi everyone,
Ik heb geen idee in welk sub-forum ik dit moest posten, dus ik hoop dat ik hier goed zit. Ik zit in mijn 6de jaar economie-talen en moet een economisch gericht eindwerk maken. Meteen ging mijn interesse uit naar Apple & dat heb ik dan ook gekozen. Maar nu is er een klein probleem: als het bij Apple op echt pure cijfers aankomt vind ik ze niet zo representatief. Ik zou namelijk een balans en/of resultatenrekening van 2009 of 2010 willen vinden op het internet, maar vind er niet veel van. Weten jullie misschien een link of een manier hoe ik eraan kan geraken?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-03-11, 13:14
Dziubi Dziubi is offline
• iOS 8.0
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 12
Standaard

Anyone ?
  #3  
Oud 07-03-11, 13:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Apple Inc. is een Amerikaans beursgenoteerd bedrijf. Alle informatie over Amerikaanse beursgenoteerde bedrijven vindt u bij SEC (U.S. Securities and Exchange Commission (Home Page)).

Heeft uw docent economie u dat niet geleerd ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:44.