//

Vodafone gaat bepaalde diensten actief blokkeren

Vodafone gaat bepaalde diensten actief blokkeren discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik wil je graag attenderen op het volgende bericht op nu.nl: Ook Vodafone blokkeert diensten Ook Vodafone blokkeert diensten | nu.nl/internet | Het laatste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-04-11, 11:24
zillionz zillionz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 32
Standaard Vodafone gaat bepaalde diensten actief blokkeren

Hoi,

Ik wil je graag attenderen op het volgende bericht op nu.nl: Ook Vodafone blokkeert diensten

Ook Vodafone blokkeert diensten | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Laatst gewijzigd door iCulture; 24-04-11 om 21:06. Reden: Handtekening verwijderd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-04-11, 12:14
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Whatsapp valt in het geval van KPN binnen de te blokkeren diensten:
"KPN onthult nog niet alle details, maar laat vrijdag weten dat afhankelijk van de bundel voor de nieuwe abonnementen zal gelden dat Instant Messaging, zoals bij WhatsApp, apart in rekening gebracht zal worden."

Maar hoe zit dat met Vodafone?
Ah. Gevonden:
"In de voorwaarden (pdf) van het bel+sms+web-abonnement staat dat het gebruik van VoIP en SMSoIP niet mogelijk is en dat ‘excessief’ gebruik van audio- of videostreaming niet toegestaan is. WhatsApp valt niet onder SMSoIP."

Pfieuw.

(ik heb Vodafone bel+sms+web simonly)

Laatst gewijzigd door ballegooier; 24-04-11 om 12:18. Reden: te veel paaseieren gegeten :p
  #3  
Oud 27-04-11, 17:09
IPitoo IPitoo is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 6
Standaard

Op verschillende sites heb ik gelezen dat vodafone voor verstuurde berichten het zelfde verrekent als voor normale smsberichten klopt dit of is het valse informatie ?
Want ik wil graag een nieuw abbo afsluiten bij vodafone met iphone200 abbo
of zal ik beter tmobile nemen dan ?
  #4  
Oud 27-04-11, 17:15
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Nee, Vodafone doet dat (nog) niet, als het goed is.
Ik heb het nog nooit gemerkt omdat vodafone met een bedrag in euro's als tegoed werkt. Je kunt dus niet zien hoeveel sms bundel je bijv nog hebt. Ik kan dus onmogelijk nagaan of een whatsapp (toch) een sms kost. En dan nog, al zou het wel zo zijn - met whatsapp kan ik per berichtje veruit meer dan met een sms, voor hetzelfde 'geld'. Dus dan prefereer ik alsnog whatsapp.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 27-04-11 om 17:18.
  #5  
Oud 27-04-11, 17:17
IPitoo IPitoo is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 6
Standaard

Ok ook een idee wat ik beter kan kiezen dan ?
Vodafone of Tmobile ?
  #6  
Oud 27-04-11, 17:21
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IPitoo Bekijk bericht
Ok ook een idee wat ik beter kan kiezen dan ?
Vodafone of Tmobile ?
Lees eens rond. Die vraag wordt wekelijks gesteld en hangt heel erg van jouw wensen en prioriteiten af.
Zo heb ik voor het minder klantvriendelijk en minder onbeperkt internet gekozen van Vodafone tov t-mobile, omdat ik liever daadwerkelijk een fatsoenlijke 3G dekking heb, en eentje die dan ook echt werkt ipv alleen '3G' in je scherm te laten zien en het toch niet doet omdat er file op de zendmast is....
Ik ben iig tevreden met Vf.
Maar misschien heeft Vodafone op jouw thuis of werk adres wel een rukkere dekking tov van t-mobile, of andersom. Daar moet je ook allemaal rekening mee houden met het kiezen.
Kortom: niemand kan voor jou kiezen.
  #7  
Oud 05-05-11, 17:45
mpdrent mpdrent is offline
• iOS 4.1 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 19
Standaard

Ik had T-Mobile en ben nu overgestapt naar Vodafone, omdat dit sneller zou moeten zijn. Echter heb ik met Vodafone lang niet overal bereik. (Met T-mobile op veel meer plekken)
Ik heb dus verdomde weinig aan de snelheid en zou zo weer overschakelen naar T-Mobile als dat kon..
  #8  
Oud 05-05-11, 18:09
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Zo zie je maar dat de vraag 'welke provider is het beste?' zo subjectief is als maar kan. Iedereen heeft zijn eigen ervaring. En frustratie. 't is net als met autos. De een rijdt al 20 jaar tevreden Volkswagen, de ander heeft in 4 jaar Volkswagen gereden en niets dan ellende gehad, en wil noooooit meer VW...
  #9  
Oud 09-05-11, 18:03
dora95 dora95 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 108
Standaard

@ballegooier (Ik heb het nog nooit gemerkt omdat vodafone met een bedrag in euro's als tegoed werkt. Je kunt dus niet zien hoeveel sms bundel je bijv nog hebt. Ik kan dus onmogelijk nagaan of een whatsapp (toch) een sms kost.
Dit kan wel hoor. Via MyVodafone. Gwn inloggen op MyVodafone en dan kan je je tegoed en verbruik bekijken. Na een verzonden whatsapp berichtje kan je dus kijken of er wat van af is. Nu is dat niet zo (check check dubbel check).
  #10  
Oud 11-05-11, 19:50
tinustrekeend tinustrekeend is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 33
Standaard

ik snap die gasten niet hoor , we zijn de hele zomer doodgegooid met WE PINGEN HOOR!! en nu doen we dat en worden we weer als kleine jongetjes afgestraft ....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple gaat mijn iPhone blokkeren? Jumper2110 Archief 14 28-01-10 08:39
Blokeerd vodafone bepaalde websites? Stiruam Vodafone 2 18-02-09 13:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:10.