//

Chat topic - Let's Talk about iPhone

Chat topic - Let's Talk about iPhone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Weinig vernieuwends, echter een getuned iPhone 4. Nou ja ik ben wel reuze benieuwd naar iOS 5!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-10-11, 22:25
jordy a te c jordy a te c is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 58
Standaard

Weinig vernieuwends, echter een getuned iPhone 4. Nou ja ik ben wel reuze benieuwd naar iOS 5!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 04-10-11, 22:26
wdl wdl is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: België-Leuven
Berichten: 9
Standaard

Welja, IOS 5 is het enige lichtpuntje, maar dat wisten we allen al sinds WWDC
  #23  
Oud 04-10-11, 22:27
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

De batterij zou een klein beetje beter zijn maar is het dan dezelfde zoals bv mhz 1500?
Is dat bv nu 1600mhz
  #24  
Oud 04-10-11, 22:31
whazzzup whazzzup is offline
• iOS 6.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 15
Standaard

ik ben blij dat ik 2 maanden terug voor de oude iPhone 4 heb gekozen vanwege de abonnement aanpassingen, was zeker niet de moeite waard om te wachten op dit ding.
  #25  
Oud 04-10-11, 22:32
Pl0xs's schermafbeelding
Pl0xs Pl0xs is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 621
Standaard

Ik snap niet waarom mensen denken dat er dit jaar 2 nieuwe iPhones komen. Kwam de iPhone 4 ook tegelijkertijd met de 3gs of wat?
Elk jaar heeft Apple maar 1 nieuwe iPhone(toch?), waarom zouden ze dat opeens veranderen?
  #26  
Oud 04-10-11, 22:37
wdl wdl is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: België-Leuven
Berichten: 9
Standaard

"Direct na de presentatie daalde de koers van het aandeel Apple. Beleggers zijn kennelijk teleurgesteld omdat de nieuwe smartphone te veel lijkt op de bestaande. Gespeculeerd was op een ,,iPhone5''."

we zijn blijkbaar niet de enige teleurgestelden....
  #27  
Oud 04-10-11, 22:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
De batterij zou een klein beetje beter zijn maar is het dan dezelfde zoals bv mhz 1500?
Is dat bv nu 1600mhz
Accu's zijn geen zenders/ontvangers en gebruiken dus geen frequentiespectrum in Mhz.

Accu's hebben een bepaalde capaciteit die wordt uitgedrukt in mAh (milli Ampere per uur).

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 04-10-11 om 22:54. Reden: Taelvauten
  #28  
Oud 04-10-11, 22:40
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Ben ook erg teleurgesteld, mijn 3GS is behoorlijk op aan 't raken. Wellicht maar een iphone 4 aanschaffen met een 1-jarig abonnement en volgend jaar weer kijken hoe of wat.
  #29  
Oud 04-10-11, 22:41
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Ik kan niet anders zeggen dan: Boring!!! Ik ben een apple fanboy, maar ze zakken er maar in in dit type. Ik neem hem niet....zing het nog wel een jaar uit met de 4.
  #30  
Oud 04-10-11, 22:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wdl Bekijk bericht
"Direct na de presentatie daalde de koers van het aandeel Apple. Beleggers zijn kennelijk teleurgesteld omdat de nieuwe smartphone te veel lijkt op de bestaande. Gespeculeerd was op een ,,iPhone5''."

we zijn blijkbaar niet de enige teleurgestelden....
Welke specificaties zou die hypothetische iPhone 5 dan moeten hebben die de nieuwe iPhone 4S niet heeft?

Leg eens uit?

PS:
Beleggers zijn in de regel niet geïnteresseerd aan het uiterlijk van een smartphone, alleen maar aan het uiterlijk van geld.
  #31  
Oud 04-10-11, 22:46
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Unibody, groter scherm, the shock and ohw effect van een nieuwe iphone. Mensen nemen dit ding niet die nu een 4 hebben. Degene die een 3GS hebben zullen hem wel nemen, maar voelen zich niet echt vernieuwend.

Het is een boring produkt en van mij mag aandeel hard kelderen....tijdperk Apple lijkt voorbij. Dit is toch niet vernieuwend? En al helemaal niet als je je klanten een bijna anderhalf jaar laat wachten.
  #32  
Oud 04-10-11, 22:48
wdl wdl is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: België-Leuven
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Welke specificaties zou die hypothetische iPhone 5 dan moeten hebben die de nieuwe iPhone 4S niet heeft?

Leg eens uit?
Hey, ik bepaal de beurs niet hé... (wish i could )

maar voor mij zou een de iphone 5 sowieso een groter scherm mogen hebben... daar zat ik dan op te wachten. Een ander design was ook meegenomen. Voor de rest kan je toch niet over veel spectaculaire veranderingen bij de 4S praten toch ? Normaal heb je bij apple een waauw-effect en ik had dat nu niet...

En ja, ik ben normaal ook een apple-liefhebber
  #33  
Oud 04-10-11, 22:50
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Jeej, een USB Micro adapter voor de nieuwe iPhone 4S *zucht*

Edit: Ah misschien toch niet...?!
  #34  
Oud 04-10-11, 22:59
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

pfff, wat een gezeur hier weer!!

ik heb net 3 dagen london geboekt met het vrouwtje. 13 tot 15 oktober
iphone4S 64GB here i come!!

ons dochtertje krijgt mn vrouwtje haar 3GS, mn vrouwtje krijgt mijn 4 en ikke de 4S......iedereen blij
  #35  
Oud 04-10-11, 23:09
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Accu's zijn geen zenders/ontvangers en gebruiken dus geen frequentiespectrum in Mhz.

Accu's hebben een bepaalde capaciteit die wordt uitgedrukt in mAh (milli Ampere per uur).
Ja, ik zat al te twijfelen wat het nu juist were was, en wat is het nu .
Is het meer mah?
  #36  
Oud 04-10-11, 23:14
roel88 roel88 is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuster Bekijk bericht
pfff, wat een gezeur hier weer!!

ik heb net 3 dagen london geboekt met het vrouwtje. 13 tot 15 oktober
iphone4S 64GB here i come!!

ons dochtertje krijgt mn vrouwtje haar 3GS, mn vrouwtje krijgt mijn 4 en ikke de 4S......iedereen blij
Dat "gezeur", heet kritisch zijn. Iets waar een hoop blinde apple fanboys nog wat van kunnen leren. Doe je oogkleppen af en probeer het eens.
  #37  
Oud 04-10-11, 23:16
Peter210 Peter210 is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Assendelft
Berichten: 9
Standaard

Bedankt KING voor je verslaggeving, was zelf niet in staat om er iets van te zien helaas.
Ik had twee Iphones 4 waarvan ik er recent een heb verkocht om met het geld een nieuwe 5 te kunnen kopen.
Ondank al het goede nieuws over de nieuwe 4s zijn de verschillen voor mij te beperkt om hem te gaan kopen.
Mijn huidige 4 werkt perfect en er komt voor mij dus pas iets nieuws als deze het voor gezien houd ( stuk gaat ).
En gezien de kwaliteit van Apple producten gaat dit nog heel lang duren, hoop ik
En bovendien..........die geldboom in mijn tuin....laten we zeggen het was een wat magere oogst dit jaar
  #38  
Oud 04-10-11, 23:16
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Welke specificaties zou die hypothetische iPhone 5 dan moeten hebben die de nieuwe iPhone 4S niet heeft?

Leg eens uit?

PS:
Beleggers zijn in de regel niet geïnteresseerd aan het uiterlijk van een smartphone, alleen maar aan het uiterlijk van geld.
Wat ik nog had verwacht; groter scherm, daar smachtte ik zelfs naar, nu zit je nog steeds mee da kleine scherm, zeer zeer jammer voor mij, ik had ook gehoopt op een ander design of op z'n minst een aliminium achterkant inplaats van glas.
Specs kunnen altijd nog veel beter he, je kan nog een zwaardere proccessor steken, je kan nog een betere batterij steken, je kan een 12mp camera steken, een hogere resolutie ook en er zullen wel nog een paar dingetjes zijn waar ik nu nog niet kan opkomen.

Deze week of heel binnekort lees ik er nieuwe andere toestellen uitkomen die meteen al hogere resolutie hebben, hogere camera, nog snellere proccessor dan nu al het geval is zoals bij de s2 enz....qua specs zal de 4s binnen de paar weken al meteen voorbij gestoken worden .

Maar ik kies nog steeds voor gebruiksgemak en eenvoudigheid, heb dus android s2 gehad en ik vond er totaal mijn goesting en draai niet in, ik zal dus morgen al de nieuwe iphone gaan bestellen.

Neemt niet weg het wel een teleurstelling is en ik helemaal geen enkele wauw gevoel heb nu, er is niks nieuws waarvan je zegt, apple doet het hem weer, tvat is wat af bij apple vind ik als je ziet hoe de anderen de ene vlaggeschip na de andere maken.
  #39  
Oud 04-10-11, 23:16
wdl wdl is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: België-Leuven
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roel88 Bekijk bericht
Dat "gezeur", heet kritisch zijn. Iets waar een hoop blinde apple fanboys nog wat van kunnen leren. Doe je oogkleppen af en probeer het eens.
right on !

het valt goed mee moet ik zeggen...
als het goed is mag het gezegd worden, maar als het minder is moet het ook kunnen gezegd worden...
  #40  
Oud 04-10-11, 23:17
Pl0xs's schermafbeelding
Pl0xs Pl0xs is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 621
Standaard

Toen de 3gs uitkwam he.. Waren de mensen toen ook zo teleurgesteld?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhoneclub Chat Topic iMario Chat en geruchten 426 29-07-10 12:14
Apple OS 4.0 Event Chat Topic WDS001 Archief 15 08-04-10 22:27
Apple Event Chat Topic WDS001 Archief 124 29-01-10 08:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:04.