//

Chat topic - Let's Talk about iPhone

Chat topic - Let's Talk about iPhone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) on topic dan maar weer.......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 04-10-11, 23:17
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

on topic dan maar weer....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 04-10-11, 23:22
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pl0xs Bekijk bericht
Toen de 3gs uitkwam he.. Waren de mensen toen ook zo teleurgesteld?
Yep.

Bij de iphone 4 had ik een wauw gevoel door het mooie design en noem maar op, nu helaas niet maar ik zal hem dus wel kopen vanwege de betere specs en die ik ook gebruik natuurlijk.
  #43  
Oud 04-10-11, 23:23
peidy's schermafbeelding
peidy peidy is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 24
Standaard

Dat wordt dus een windows phone
  #44  
Oud 04-10-11, 23:27
Eddy1965online Eddy1965online is offline
• iOS 10.0.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 41
Standaard

Ik mag nu mijn abonnement verlengen dus 28 oktober toch maar halen i.v.m. de verbeterde hardware, volgend jaar het abonnement van mijn vrouw verlengen voor de iphone 5, gelukkig interesseert het haar niets!
  #45  
Oud 04-10-11, 23:28
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pl0xs Bekijk bericht
Toen de 3gs uitkwam he.. Waren de mensen toen ook zo teleurgesteld?
Nee, want de 3G was echt waardeloos qua snelheid. En toen was de iphone nog vernieuwend. Nu, met al die aankomende telefoons, had Apple echt een slag moeten slaan om ze voor te blijven, alleen geven ze de concurrentie nu tot juni 2012 de tijd om hun slag te laten slaan.

Ik zou als aandeelhouder hier helemaal niet blij mee zijn, want de koers die Apple volgde...daar wordt ineens vanaf geweken.
  #46  
Oud 04-10-11, 23:30
tommetje138 tommetje138 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Haarlem
Berichten: 72
Standaard

Laat ik het zo zeggen; eerst heel teleurgesteld, maar toch als je kijkt naar wat we met z'n allen verwachtte van de iPhone 5 zit allmaal in de 4S. Ik ga hem waarschijnlijk nemen, en dan een 1 jarig abonnement erbij.
  #47  
Oud 04-10-11, 23:31
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roel88 Bekijk bericht
Dat "gezeur", heet kritisch zijn. Iets waar een hoop blinde apple fanboys nog wat van kunnen leren. Doe je oogkleppen af en probeer het eens.
ik denk dat jij eerder een blinde fanboy bent...
als de iphone4S een ander uiterlijk had en de naam iphone5 (MET dezelfde internals die nu aangekondigd zijn), sprongen jij en de meeste hier wss een gat in de lucht...

maar nu dat niemand in je omgeving kan zien dat je de nieuwste iphone hebt(ermee stoefen dus) is het ineens MAAR een 4S.....

wees gewoon eerlijk....ze hebben van een (tot vandaag de dag nog) supere iphone4 gewoon nog een krachtiger ding gemaakt met verschillende verbeterde features...wat is hier dan zo slecht of MAAR een 4S aan??
  #48  
Oud 04-10-11, 23:33
Peter210 Peter210 is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Assendelft
Berichten: 9
Standaard

Volgens mij niet P10xs, maar de verwachtingen waren volgens mij nu een stuk hoger.
Klagen doe ik trouwens niet hoor, maar ik merk gewoon dat ook bij mij die verwachting erg hoog was.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2011 om 22:41 ----------

Maar laten we eerlijk zijn, en ja Knuster je hebt gewoon gelijk, die 4s is gewoon een heel goed toestel.
Wel begrijp ik veel mensen die zeggen nu niet meteen naar de winkel te zullen rennen voor een nieuwe 4s, maar gewoon wachten tot het abo afloopt of de 2,3 of 4 het opgeeft.
  #49  
Oud 04-10-11, 23:51
veen8x veen8x is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Op zoek naar een goedkope iPhone 4 dan maar. Ik ga zeker geen 200 euro betalen in combinatie met een 2 jarig abbo voor de 4s. Samsung heeft binnen een maand weer snellere telefoons. We zullen het maar helemaal niet over het scherm hebben.
  #50  
Oud 05-10-11, 00:00
Pamas Pamas is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Soest
Berichten: 37
Standaard

iPhone 4S vanaf 629 euro op de Duitse Apple site.

iPhone 4S - iPhone 4 - iPhone 3GS - Buy direct from Apple - Apple Store (Deutschland)
  #51  
Oud 05-10-11, 00:01
roel88 roel88 is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 26
Standaard

Het is een goed toestel. Dat was de Iphone 4 ook. Deze is wat sneller. Yay. De vraag is wat je daar in de praktijk aan hebt. Ik denk dat je er vooral in games wat van merkt. Die games moeten dan speciaal gemaakt zijn voor de 4s.

De betere camera is leuk ja. Maar daarvoor ga ik mijn huidige Iphone nog niet vervangen.

Apple staat bekend als innovatief bedrijf. Dat zie ik in de hardware van deze 4s niet terugkomen. De software komt ook wel op mijn huidige Iphone te staan. Geen enkele reden om de nieuwe te kopen.
  #52  
Oud 05-10-11, 00:04
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Apple loopt op softwarematig gebied al gewoon ver voor - zoals al gezegd in het OMT/iPc livestream.
Het is een goede verbetering van de iPhone 4 qua toestel gezien en op software gebied (gebruiksvriendelijkheid) is het gewoon erg goed. En wat wil je anders? Een iPhone met NFC, telelens, A6 chip, mega beeldscherm, etc.

Je kunt niet alles krijgen wat je verwacht, precies hetzelfde heb je bij andere telefoons ook: "Oh had 'ie dit maar, en dat ook..."

Ik ben er blij mij met dit ver eterde resultaat Je kan niet gelijk alles hebben hea
  #53  
Oud 05-10-11, 00:07
kakbouter kakbouter is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 29
Standaard

Net als velen ben ik teleurgesteld in DE nieuwe iPhone4S. Had wel wat meer verwacht. Iig qua uiterlijk...

Ik denk dat ik m'n good-old 3Gs nog een jaartje gun. IMHO gaat er niets boven dit design ivm de 4. En ach, tevreden ben ik nog altijd. Zeker als ik me bedenk dat ik zo een hoop euro's bespaar.
Just my €0,02
  #54  
Oud 05-10-11, 00:14
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamas Bekijk bericht
iphone4S vanaf 499 pond in engeland das omgerekend 577 euro!!

dus engeland is 52 euro goedkoper dan duitsland....wtf!

dan ben ik blij dat ik naar london ga de 14de.
  #55  
Oud 05-10-11, 02:16
marcelsound marcelsound is offline
• iOS 8.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 25
Standaard

Snap niet waarom iedereen zo teleurgesteld is, misschien in de naam??
zie echt wel gigantische mogelijkheden, vindt het verschil 4 - 4S groter dan 3gs naar 4, maar goed kan aan mij liggen

misschien dat ze bij apple de volgende keer een telefoon met 50" scherm moeten maken, iedereen blij hier en niemand die er mee rond kan lopen!!
  #56  
Oud 05-10-11, 02:19
DeLoreanDMC's schermafbeelding
DeLoreanDMC DeLoreanDMC is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Belgium
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar DeLoreanDMC
Standaard

De iphone 4s... Noujha we hebben allemaal zolang in spanning gezeten voor wat?! :S ik ben eerlijk gezegt teleurgesteld in apple! Meestal zien ze het groter...
  #57  
Oud 05-10-11, 08:40
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yzord Bekijk bericht
Ik zou als aandeelhouder hier helemaal niet blij mee zijn, want de koers die Apple volgde...daar wordt ineens vanaf geweken.
Mwah:
2G
3G
3GS
4
4S

Lijkt me een aardig patroon?
Volgend jaar de 5 gevolgd door een 5S

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuster Bekijk bericht
iphone4S vanaf 499 pond in engeland das omgerekend 577 euro!!
dus engeland is 52 euro goedkoper dan duitsland....wtf!
dan ben ik blij dat ik naar london ga de 14de.
Succes, tussen al die Paki's en Indiers die daar de hele dag in de rij staan!




Ben er zelf ook nog niet uit. Heb nu een 3GS, waarvan ik de 'vorm' een stuk mooier vind en volgens mij is het scherm van de 4 een stuk minder fel/helder.

Zou wel een 4S willen voor de sterk verbeterde camera (tov 3GS) en HD filmen (met anti-bibber erin).
Oh ja, en GPS ontvangst schijnt vanaf de 4 al een stuk beter te zijn, dus dat is ook handig.
Dat praten lijkt me geinig, maar alleen als je thuis zit, om je alarm in te stellen, of een reminder ofzo....
__________________
iPhone 6 iOS9 // iPad Air iOS8.4 //Apple Watch
  #58  
Oud 05-10-11, 09:39
SpeedDemon SpeedDemon is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Emmen
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar SpeedDemon
Standaard

Leuke upgrade van de 4 maar niet genoeg om mij nu te laten switchen. Denk net als velen dat ik dit jaar ff skip. Volgend jaar de 5 dan maar.
  #59  
Oud 05-10-11, 10:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeLoreanDMC Bekijk bericht
De iphone 4s... Noujha we hebben allemaal zolang in spanning gezeten voor wat?! :S ik ben eerlijk gezegt teleurgesteld in apple! Meestal zien ze het groter...
Je moet niet teleurgesteld zijn in Apple. Je moet teleurgesteld zijn in die deskundologische websites die al maanden op voorhand wisten hoe de nieuwe iPhone 5 er ging uitzien.

Dagelijks kwamen die deskundologische sites met nieuwe specificaties over de iPhone 5. En iedereen zich maar blindstaren op de onzin die die zelfbenoemde deskundigen dagelijks ventileerden.
  #60  
Oud 05-10-11, 13:49
Boes40's schermafbeelding
Boes40 Boes40 is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 272
Standaard

Tel daar bij op alle "geruchten" die hier bij iPc voorbij kwamen...

Denk trouwens niet dat het net zo storm gaat lopen bij de Apple store als bij de introductie van de iPhone 4....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhoneclub Chat Topic iMario Chat en geruchten 426 29-07-10 12:14
Apple OS 4.0 Event Chat Topic WDS001 Archief 15 08-04-10 22:27
Apple Event Chat Topic WDS001 Archief 124 29-01-10 08:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:32.