//

Sinds kort Iphone bezitter

Sinds kort Iphone bezitter discussie in Stel jezelf voor forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier ben ik dan, ik ben sinds kort Iphone bezitter. Dat vind ik in meerdere opzichten verfrissend. In eerste instantie omdat het de mooiste telefoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten > Stel jezelf voor
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-10-16, 21:50
IMV IMV is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 15
Standaard Sinds kort Iphone bezitter

Hier ben ik dan, ik ben sinds kort Iphone bezitter. Dat vind ik in meerdere opzichten verfrissend. In eerste instantie omdat het de mooiste telefoon ever is, en ten tweede omdat ik meestal afdankertjes had. Kortom: ik ben een blij mens.
Nu ik deze ervaring heb opgedaan, kan ik niet wachten om andere Apple producten te gaan bekijken en eventueel aan te schaffen. Ik zal hier regelmatig verschijnen om geïnformeerd te raken en te blijven. See you!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-16, 08:15
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Welkom IMV, waar was je al die tijd

Weet waar je aan begonnen bent, Apples zijn nogal verslavend en de dokter schrijft ze niet voor niets voor: an Apple a day...
  #3  
Oud 30-10-16, 08:51
IMV IMV is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 15
Standaard

Haha MCNO, het lijkt me de beste tip om bij de dokter weg te kunnen blijven. Bedankt daarvoor
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad geeft geen vullend beeld sinds kort op tv antwangeurts iPad algemeen 22 30-05-13 19:52
Iphone 5: sinds kort horen bellers mij nauwelijks Zoef123 iPhone algemeen 8 23-12-12 18:36
Iphone 4 kan sinds kort geen Wi-Fi meer ontvangen xl3igplayer Wi-Fi 8 25-06-12 22:18
geen bereik binnenshuis (sinds kort) mijnals iPhone algemeen 4 04-10-10 22:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:26.