//

App voor notities op PDF én PPT zonder pc?

App voor notities op PDF én PPT zonder pc? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPad voor school en geen laptop. Ik zou graag de iPad meenemen zonder een laptop te kopen, om notites te maken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-11-11, 16:21
LostAndFound LostAndFound is offline
• iOS 4.3.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 18
Standaard App voor notities op PDF én PPT zonder pc?

Hallo,

Ik heb een iPad voor school en geen laptop. Ik zou graag de iPad meenemen zonder een laptop te kopen, om notites te maken in de les bij slides. Deze slides worden, afhankelijk van de docent, beschikbaar gesteld in PDF of PPT.
Op mijn iMac kan ik heel makkelijk een PDF tonen en er meteen bij noteren, maar op de iPad is dit heel wat omslachtiger. Met PDF lukt het nog met bv Doc As, maar wat met de ppt? De ppt's worden vaak ook pas heel laat nog beschikbaar gesteld dus ik zou ze liefst meteen kunnen openen vanuit het online leerplatform, want nu moet ik ze nog eerst via de iMac omzetten in PDF's.
'Probleem' is alleen dat alle apps die zeggen dit te doen betalend zijn, maar ik wil liefst natuurlijk wel zeker zijn voor ik vanalles koop.. Iemand ervaringen?
Lukt het bvb met Keynote om ze rechtstreeks te openen en erbij te markeren?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-11-11, 18:01
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Met GoodReader kun je PDF's openen en annoteren.

Je schijnt ook PPT te kunnen open (zelf nooit geprobeerd), maar waarschijnlijk kun je die niet annoteren.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 18-11-11, 18:15
LostAndFound LostAndFound is offline
• iOS 4.3.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 18
Standaard

Dat kan je met DocAs ook, maar ook alleen maar openen van ppt en niet annoteren..
Misschien is Keynote dan toch de veiligste oplossing.. Weet er soms iemand of deze kan openen vanuit een link? (De documenten staan op leerplatform met een link en op een gewone Mac worden die gewoon meteen in downloads gezet, maar op de iPad krijg ik alleen een weergave van ongeveer de helft van de eerste pagina en daar stopt het..) Met DocAs kan je kiezen voor openen uit link, en als ik er dan zo heen surf werkt het met pdf en ppt, maar bij die ppt kan ik dus niets noteren.. Kan je bij Keynote ook importeren vanuit een link?

Toch bedankt voor de moeite!
  #4  
Oud 18-11-11, 18:23
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Als dat met Keynote niet kan, zou je GoodReader als "downloadmanager" (als tussenstap) in kunnen zetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gezocht: realtime notities-app markvn iPhone Apps 4 04-05-11 15:32
Export Keynote als PPT onmogelijk djepie iPad algemeen 1 30-08-10 10:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:33.