//

Combinatie IBooks Evernote Goodreader

Combinatie IBooks Evernote Goodreader discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik wens zoveel mogelijk naar een paperless office te migreren en zou het appreciëren om praktische tips te kunnen ontvangen in het gecombineerd gebruik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-03-12, 14:36
Qtime Qtime is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Smile Combinatie IBooks Evernote Goodreader

Hallo

Ik wens zoveel mogelijk naar een paperless office te migreren en zou het appreciëren om praktische tips te kunnen ontvangen in het gecombineerd gebruik van iBooks Evernote en Goodreader. (tenzij andere combinaties in de praktijk handiger blijken...)

Na verschillende testen gebruik ik momenteel
iBooks: voor overzichtelijk klassement Boeken en PDFs met behulp van 'Collecties'.
Goodreader: voor bewerking van pdf-files
Evernote: voor alle notities die ik niet als 'documentatie' wens te consulteren via iBooks. Dus meestal 'losse' docs, notes, ed.

Deze werkwijze vind ik momenteel behoorlijk OK (heb wel nog maar enkele maanden ervaring), maar nadeel is dat ik dan soms moet 'schipperen' tussen Evernote en iBooks om een document (pdf) te klasseren. Eén systeem voor overzichtelijk notes, doc en boekklassement zou een droom zijn denk ik... Kwestie search, synchronisatie, enzomeer.

Iemand een 'tip van het jaar'?

Alvast bedankt.
Albert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-03-12, 17:56
Tom2011 Tom2011 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 100
Standaard

Interessante vraag! Ik heb nagegaan of ik in plaats van ibooks Tablisto zou kunnen gebruiken maar ik ben er nog niet achter of en zo ja hoe dan de al aanwezige boeken overgezet kunnen worden: hij doet enkel iets met de nieuwe aanwinsten. Afgezien daarvan gebruik ik exact de zelfde apps.
  #3  
Oud 25-04-12, 11:24
robenroute robenroute is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 56
Standaard

Uit je vraag begrijp ik dat je op zoek bent naar een soort document management app, als ik het zo mag verwoorden? Heb je al eens naar Zen Viewer gekeken? Zou dat kunnen passen?
Reageren

Labels
evernote, goodreader, ibooks, paperless



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app goodreader bananarip iPad Apps 2 28-07-11 18:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:46.