//

Muziek via wifi tussen Ipod touch & Ipad

Muziek via wifi tussen Ipod touch & Ipad discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Bose sounddock met een Ipod touch in het dock en een new Ipad. Ik heb ook een wifi verbinding in mijn woning. Kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-06-12, 00:46
Smil3y Smil3y is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 4
Standaard Muziek via Wi-Fi tussen Ipod touch & Ipad

Ik heb Bose sounddock met een Ipod touch in het dock en een new Ipad. Ik heb ook een Wi-Fi verbinding in mijn woning. Kan ik mijn muziek bedienen op de Ipod touch vanaf mijn Ipad via Wi-Fi?

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede app, maar zonder resultaat. Ik heb al "tunes remote", "Wi-Fi2hifi",... al geprobeerd, maar ik vind ze niet zo goed.

Er moet toch een eenvoudige manier zijn om dit te kunnen, zonder gebruik te maken van apple TV of airport express?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-06-12, 21:53
Smil3y Smil3y is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 4
Standaard

Iemand die een oplossing weet?
  #3  
Oud 06-08-12, 22:25
Sendee Sendee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb eigenlijk de zelfde vraag. Ik gebruik de Itunes op mijn iMac en deze streamed naar naar iPhone4. De iPhone4 staat in een dock in de woonkamer. Ik heb Remote op mijn iPad (en op de iPhone) Mijn muziekbibliotheek staat op gedeeld met de iPhone.
Maar Remote (op iPad) ziet alleen de bibliotheek van mijn iMac, maar als ik daar vanuit ga bedienen, komt het geluid ook vanuit mijn iMac ipv uit mijn iPhone.

Ik heb het ook via Tango gebprobeerd. Helaas ziet Tango alleen de muziek die op mijn iPhone gedownload zijn en er is geen optie om toegang te krijgen tot de gedeelde muziek die ik stream van af de iMac. Weet iemand of er een app is die dit wel kan?
  #4  
Oud 07-08-12, 11:26
Smil3y Smil3y is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 4
Standaard

Ik gebruik nu de Tange Remote app.
App Store - Tango Remote Control Media Player HD
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen WDS001 Jailbreak 1042 12-05-11 00:22
Windows: Stoppen synchronisatie applicaties tussen iphone en ipod touch Biite iTunes 3 01-08-10 22:47
lader verschil tussen ipod & iphone ? PatRRick iPhone accessoires en onderdelen 6 14-07-10 19:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:00.