//

Application store

Application store discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik en mijn vrouw hebben beidde een iPad. Ik een New iPad en mijn vrouw een iPad 2. Beidde zitten wij op hetzelfde Apple ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-10-12, 09:27
carbolino's schermafbeelding
carbolino carbolino is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 64
Standaard Application store

Hallo, ik en mijn vrouw hebben beidde een iPad. Ik een New iPad en mijn vrouw een iPad 2. Beidde zitten wij op hetzelfde Apple account en ik kan na lang wachten wel mijn aankopen raadplegen in de application store, zij niet. Weet er iemand hier de oplossing voor? Beidde zijn we geüpdate naar iOS 6. Ik heb de iPad al volledig gewist en niets helpt. Kan ik misschien ergens een lijst vinden van de fouten in iOS 6 want me dunkt dat mijn iPad ook niet meer om naar huis te schrijven is qua werking, iOS 5.1 was veel beter maar dat is te laat hè.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-12, 10:34
123wouter 123wouter is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 30
Standaard

Hmm mischien moet jij dan even uitloggen met je apple ID.
Ga naar inslettingen/app store en dan uitloggen.

Ik weet namelijk niet of je met apple ID op meerdere ipads mag inloggen.
Ik zelf zit wel eens op mijn vaders zijn account op daar app's op te downloaden die hij gekocht heeft, maar verder heb ik wel een eigen apple account.
  #3  
Oud 16-10-12, 11:15
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Het zou geen probleem moeten zijn om met een account op meerder iPads te zitten. Maar op jouw apparaat even uitloggen en weer inloggen kan nooit verkeerd zijn om even te proberen.

Maar inslettingen heeft de iPad hopelijk niet!
  #4  
Oud 16-10-12, 11:18
carbolino's schermafbeelding
carbolino carbolino is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 64
Standaard

Dit doe ik al jaar en dag, 2 ipads en 2 iphones. Nooit een probleem geweest, enkel vanaf het crappy iOS 6. Hopelijk komen ze snel met een update, ik heb beidde al verscheidene malen gereset via iTunes of on air, niets helpt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 oktober 2012 om 11:21 ----------

Ik heb ondertussen al gekeken of ik kan downgraden maar dat gaat helaas ook niet, in het vervolg denk ik wel 2x na alvorens te updaten, eerst wat reviews lezen enzo. Met het downgraden gaat hij telkens in foutcode 3194 maar daar moet ik hier niet voor zijn. Ik wil het juist maar vermelden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Data monitoring per application TheSource iPhone Apps 2 04-03-12 19:24
iPadclub Application DylanNLD iPad algemeen 2 04-10-11 12:09
Eigen Application Cherrim Ontwikkelen voor iOS 6 10-12-08 18:02
The Application ''...'' cannot be opened danieldereus iPhone Apps 7 14-09-08 20:44
Application Map waar ? keep it cool Archief 0 22-07-08 09:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:39.