//

Zakelijke tablets & apps, een update

Zakelijke tablets & apps, een update discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is al een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb over zakelijke tablets. Reviews welke je leest over deze tablets worden niet geschreven door ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-11-12, 15:40
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard Zakelijke tablets & apps, een update

Het is al een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb over zakelijke tablets.
Reviews welke je leest over deze tablets worden niet geschreven door de echte gebruikers. T zijn allemaal marketingtraps. Je moet t echt hebben van zakelijke clienten en dan ook nog de branche waarin ze werken.

Ik doe veel tekstverwerking en excell. Geen creatieve branche dus. Toch kom ook ik bij de zakelijke tablet uit op de IPAD. Vele zakelijke gebruikers met mij. De ervaringen met Lenovo, Samsung zijn buitengewoon slecht. De lenovo heb ik tot 3 keer toe moeten omruilen en de forums liegen er niet om. Dit zijn mijn ervaringen. Binnen een maand komt ook de Windows 8 surface tablet naar NL. Ik zou daar graag een recentie van een echte zakelijke gebruiker willen zien. Dus niet een techno ICT er, maar iemand die net als ik dit als instrument gebruikt voor zijn beroep en zijn bedrijf. Mijn MKB klanten zijn bijna allemaal (teruggestapt naar de) IPAD.

Ik gebruik weinig apps: het recht, MWB, rmd Teamviewer, flightradar24, dropbox, calculator, pages.

Apps: Ik zoek:
1. Ik zoek een Wi-Fi zoeker welke op GPS werkt en ook Polynesie kan pakken
2. Ik zoek nog andere apps vergelijkbaar met "het recht"
3. Een goede gratis zakelijke boekhoud app (mag Engels)
4. IK zoek een tip hoe ik een Duitse en een Amerikaanse account kan aanmaken, zodat de appstore dat ook alszodanig herkent
5. review van een zakelijke gebruiker van windows 8 (dat er audio problemen zijn was mij al bekend, maar verder...)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-11-12, 15:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Kan je die tekst ook leesbaar maken

Citaat:
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Het is al een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb over zakelijke tablets. [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Reviews welke je leest over deze tablets worden niet geschreven door de echte gebruikers. T zijn allemaal marketingtraps. Je moet t echt hebben van zakelijke clienten en dan ook nog de branche waarin ze werken. [/FONT][/SIZE]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3] [/SIZE][/FONT]
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps sluiten vrijwel direct weer af & reservekopieen na iOS 6.0 update kwijt Marjolein75 iPad algemeen 0 02-11-12 22:29
Geen apps & muziek en ruimte meer na update ios5 dieterzLs Muziek, foto & video 9 13-10-11 21:25
Zakelijke apps u32kjs iPad Apps 3 07-10-11 15:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:52.