//

Apps blijven op "wachten"staan

Apps blijven op "wachten"staan discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeerde vorige week mijn apps te updaten via de app store. Ze blijven nu allemaal op "wachten" staan. Ik heb al van alles geprobeerd, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-11-12, 17:53
Nelleke62 Nelleke62 is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Unhappy Apps blijven op "wachten"staan

Ik probeerde vorige week mijn apps te updaten via de app store. Ze blijven nu allemaal op "wachten" staan. Ik heb al van alles geprobeerd, van hard reset tot syngroniseren via ituns.. niets werkt. Ik kan de apps niet verwijderen en niet openen. Nu staan ze al 5 dagen op "wachten" Ik ben een beetje radeloos en weet echt niet meer wat ik moet doen nu.. is er iemand die weet wat hier aan de hand kan zijn?
Ik heb al gehoord dat het aan de IOS 6.0.1 kan liggen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-12, 08:39
waalboer waalboer is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Houten
Berichten: 103
Standaard

Heb dit probleem ook al eens gehad, heb toen de wachtende app icoontjes verwijderd en erna herstart waarna het probleem opeens verholpen was. Ander iets wat zou kunnen is dat IOS 6.0.1. normaal niet zou werken op een Ipad 1 aangezien ze die nooit vrij hebben gegeven voor een Ipad1.
  #3  
Oud 16-11-12, 09:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waalboer Bekijk bericht
Ander iets wat zou kunnen is dat IOS 6.0.1. normaal niet zou werken op een Ipad 1 aangezien ze die nooit vrij hebben gegeven voor een Ipad1.
iOS 6.0.1 kan men zelfs niet installeren op een iPad 1. De TS zal wel een later model van de iPad gebruiken.
  #4  
Oud 16-11-12, 10:21
TomdeFauw TomdeFauw is offline
• iOS 3.1.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 6
Standaard

Bij mij werkt het altijd om hem opnieuw op te starten.
  #5  
Oud 16-11-12, 11:14
Rene_Driehuijs Rene_Driehuijs is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Hellevoetsluis
Berichten: 25
Standaard

Idd wat Waalboer zegt, apps helemaal verwijderen en opnieuw downloaden uit de Appstore, had hetzelfde probleem
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps blijven op wachten staan Robpie83 iPhone Apps 9 21-03-12 20:22
Apps Blijven op "wachten"staan. joppe113 iPad algemeen 8 09-12-11 10:40
Slecht ontvangst en ik moet nu 3 weken wachten op WAARSCHIJNLIJKE "verbetering" Goudvis12 Odido (T-Mobile) 42 14-10-10 11:15
Mac OS X: Apps downloaden niet, maar blijven staan op wachten. Cesc iTunes 5 11-10-10 11:40
mail met foto is blijven "hangen"... herk0039 Muziek, foto & video 1 18-08-08 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:53.