//

iBooks en ePub

iBooks en ePub discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop dat iemand me kan helpen! Ik maak samenvattingen voor m'n studie op m'n MacBook in pages. Als ik dan klaar ben dan maak ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-01-13, 19:52
Sanne3 Sanne3 is offline
• iOS 4.3
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 15
Standaard iBooks en ePub

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Ik maak samenvattingen voor m'n studie op m'n MacBook in pages. Als ik dan klaar ben dan maak ik er een ePub bestand van en zet ik de samenvatting over naar m'n iPad in iBooks.

Alleen net ging ik dus m'n samenvatting openen en nu beginnen allerlei teksten en hoofdstukken midden op de pagina, onderaan de pagina etc. Op m'n computer begint het hoofdstuk dan wel bovenaan.

Weet iemand misschien hoe ik in iBooks kan zorgen dat de hoofdstukken dan ook bovenaan de pagina beginnen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-13, 19:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sanne3 Bekijk bericht
Ik maak samenvattingen voor m'n studie op m'n MacBook in pages. Als ik dan klaar ben dan maak ik er een ePub bestand van en zet ik de samenvatting over naar m'n iPad in iBooks.
Met wat maak je die ePubs dan? Met iBooks Author of direct met Pages? Met iBooks Author lukt het hier perfect.
  #3  
Oud 12-01-13, 20:00
Sanne3 Sanne3 is offline
• iOS 4.3
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 15
Standaard

Ik exporteer ze dan in Pages. Dus ik moet het via iBooks author doen en dan kan ik er ook een ePub van maken? Dan ga ik dat nu even proberen!
  #4  
Oud 12-01-13, 20:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sanne3 Bekijk bericht
Ik exporteer ze dan in Pages.
Met een Pages ePub export heb ik het nog nooit geprobeerd Ik maak vrij ingewikkelde Pages documenten met inhoudstabellen (TOC), bibliografieën en voetnoten. Die haal ik dan door iBooks Author en dat werkt, zoals voorheen geschreven, perfect.

Succes gewenst
  #5  
Oud 12-01-13, 20:13
Sanne3 Sanne3 is offline
• iOS 4.3
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 15
Standaard

Ik ben het nu aan het proberen, alleen nog 1 vraag: ik heb mn Pages document nu versleept naar iBooks Author, alleen nu is heel m'n lay-out weg, mn kopjes, dikgedrukt en schuingedrukt, alles is weg.

Is hier nog een andere manier voor of moet ik dit nu allemaal weer veranderen in iBooks author?
  #6  
Oud 12-01-13, 20:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik kies altijd "Classic Text" als template. De titel pas ik later aan. Verwijder de overige pagina's en dan sleep ik het Pages bestand links in het iBooks Author venster met onderstaande instellingen. De opmaak blijft dan behouden:

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: *.cbr naar *.epub converteren (iBooks) keymaker Muziek, foto & video 4 14-07-10 22:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:01.