//

Welke tekstverwerker het beste voor Ipad

Welke tekstverwerker het beste voor Ipad discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik ben op zoek naar een goede tekstverwerker voor de Ipad. Ik wil vanuit Google Drive, "word" documenten openen. Ik wil deze vervolgens bewerken, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-02-13, 12:26
loopwonder loopwonder is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard Welke tekstverwerker het beste voor Ipad

Beste,
Ik ben op zoek naar een goede tekstverwerker voor de Ipad. Ik wil vanuit Google Drive, "word" documenten openen. Ik wil deze vervolgens bewerken, dan wel het openen van een nieuwe pagina en dan opslaan als word document.
Ik heb al verschillende app's bekeken, maar tot op heden heb ik nog geen goede combinatie gezien.
Vaak wordt je in de app-store op het verkeerde been gezet. Denk je een goede app te downloaden, blijkt het een behoorlijke handleiding te zijn met video e.d. Dit staat niet als zondanig vermeld in de app-store.
Ik hoop dat iemand mij hierin verder kan helpen.

Alvast bedankt voor de moeite.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-02-13, 12:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik gebruik Documents to Go en Pages. Die apps zijn min of meer compatibel met Microsoft Word. Helaas is geen enkele app 100% compatibel met Microsoft Office 2007/2010/2013.
  #3  
Oud 06-03-13, 21:32
lgxmkl1 lgxmkl1 is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 78
Standaard

Ik gebruik zelf met veel plezier Pages. Op het eerste gezicht een simpele tekstverwerker, zeer simpel in gebruik maar uiteindelijk zeer uitgebreid en uiteraard inclusief een iCloud backup zodat je ook op je Mac en iPhone je documenten kunt bekijken en bijwerken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad hoes welke is het beste. nance30 iPad accessoires en onderdelen 17 27-12-12 02:59
Welke firmware is voor iPhone 3G het beste? marvin577 iPhone algemeen 5 04-03-12 20:10
Zoek gratis tekstverwerker voor iPad in het nederllands u145495 iPad Apps 0 11-12-11 11:08
Lockscreen aanpassen. Welke app is hier momenteel het beste voor? coffee119 Jailbreak apps en thema's 11 26-11-10 08:57
België: Welke provider het beste voor iPhone in België absrnd Overige providers België 9 09-12-07 14:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:32.