//

snel organogram voor tijdens college

snel organogram voor tijdens college discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Kort vraagje. Voor mijn cursus probeer ik zoveel mogelijk mijn aantek te maken op PAGES. Dat doe ik ook als de docent begonnen is en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-03-13, 23:49
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard snel organogram voor tijdens college

Kort vraagje.
Voor mijn cursus probeer ik zoveel mogelijk mijn aantek te maken op PAGES.
Dat doe ik ook als de docent begonnen is en ik mijn aantekeningen maak. Dat gaat goed ik kan blind typen. Maar dan wordt er toch weer snel een diagram, organogram of tabel gemaakt op t whiteboard. ik zoek een app die ik snel kan oproepen en waarmee ik met mijn vinger een tekening kan maken. Ik weet niet of zoiets ook echt gaat werken of dat je beter met een soort pen kunt gaan werken. Wie heeft ervaring en kan mij advies geven.

Ik heb ook geprobeerd een foto te maken van wat de docent tekent, maar zn handschrift is verschrikkelijk.

Hoop op je advies. Alvast bedankt.

Gre
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-03-13, 09:46
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard

niemand?
dit stuk vh forum is ook niet vaak bezocht.

internet afgezocht. Zag dat veel van die stylus pennen niet echt een fijne punt hebben maar meer bedoeld zijn voor mensen met dikke vingers. Hopeloos dit, kom je dus toch weer uit op Windows en word
  #3  
Oud 18-03-13, 09:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gregre Bekijk bericht
Zag dat veel van die stylus pennen niet echt een fijne punt hebben maar meer bedoeld zijn voor mensen met dikke vingers.
De dikte van de styluspunt maakt niet zoveel uit, het is tenslotte geen potlood of pen. In de meeste (goede) tekenapps kan men de dikte van de lijnen instellen.

Voor jouw doeleinden staan er tientallen apps in de App Store. Zoek eens met het zoekbegrip "Org Chart".

Succes gewenst
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Microfoon werkt niet tijdens bellen, wel tijdens speakerphone blaugrana iPhone algemeen 1 20-07-12 17:04
Accu snel leeg en ook weer snel vol?! Sebastiaan iPhone algemeen 52 31-12-10 23:22
Snel naar boven scrollen met de iPad tijdens internet Eduardo iPad algemeen 3 05-07-10 14:22
Jailbreak komt er snel aan voor 3.1!!! Yzord Archief 20 08-10-09 15:54
Werkt iphone in Europa Snel SNEl!! ankid Archief 6 15-07-09 21:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:50.