//

app voor flash EN met whitelist (blokkeren internet pagina's)

app voor flash EN met whitelist (blokkeren internet pagina's) discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie weet er een app voor iPad (3) waarin zowel flash pagina's bekeken kunnen worden en een whitelist aangemaakt kan worden. Ik ken wel apps ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-06-13, 19:54
calbel calbel is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 1
Standaard app voor flash EN met whitelist (blokkeren internet pagina's)

Wie weet er een app voor iPad (3) waarin zowel flash pagina's bekeken kunnen worden en een whitelist aangemaakt kan worden.
Ik ken wel apps voor flash (b.v. puffin) en apps voor aanmaken whitelist (alleen bepaalde websites mogen bekeken worden) (b.v. sandbox webbrowser), maar ik zoek dus de combinatie van die twee opties
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
flash, ipad, whitelist



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Safari kan pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet Kenanus iPhone algemeen 16 30-11-14 00:43
Pagina omslaan van UIPageViewController uitschakelen voor laatste pagina Werner291 Ontwikkelen voor iOS 0 06-04-13 14:58
App. voor blokkeren telefoonnummers Nien67 iPhone Apps 1 19-10-11 22:44
Totaal internet blokkeren? Denneke Archief 4 08-07-09 22:30
Kan je met Flash een app voor de iPhone ontwikkelen? alchemist Ontwikkelen voor iOS 3 22-08-08 01:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:06.