//

Na de update naar iOS7 van mijn iPad kan ik niet meer de apps verwijderen"

Na de update naar iOS7 van mijn iPad kan ik niet meer de apps verwijderen" discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij iOS 6 kon ik apps verwijderen: Klikken/vasthouden op de app, vervolgens begon de app te trillen en werd verwijderd. Bij iOS 7 lukt dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-10-13, 01:12
WillemAntoon WillemAntoon is offline
 
• 7.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Standaard Na de update naar iOS7 van mijn iPad kan ik niet meer de apps verwijderen"

Bij iOS 6 kon ik apps verwijderen:
Klikken/vasthouden op de app, vervolgens begon de app te trillen en werd verwijderd.
Bij iOS 7 lukt dat niet, hoe moet ik nu APO's verwijderen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-10-13, 08:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WillemAntoon Bekijk bericht
Bij iOS 6 kon ik apps verwijderen:
Klikken/vasthouden op de app, vervolgens begon de app te trillen en werd verwijderd.
Dat is inderdaad de juiste manier en zo werkt dat ook in iOS 7 voor alle apps behalve de standaard apps. Je moet wel op het kruisje klikken als de apps trillen.
  #3  
Oud 01-10-13, 09:50
WillemAntoon WillemAntoon is offline
 
• 7.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Standaard Kan apps niet meer verwijderen na update iOS 7

Bij iOS6. begonnen bij het aanklikken/vasthouden van een app alle icoontjes te trillen en verschenen er kruisjes naast de icoontjes.

Bij iOS7 beginnen bij aanklikken/ vasthouden van icoontjes deze wel allemaal te trillen, maar er verschijnen geen kruisjes.
En kun je geen app verwijderen.
  #4  
Oud 01-10-13, 10:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WillemAntoon Bekijk bericht
Bij iOS7 beginnen bij aanklikken/ vasthouden van icoontjes deze wel allemaal te trillen, maar er verschijnen geen kruisjes.
En kun je geen app verwijderen.
Dan ga maar eens kijken bij Beperkingen wat je daar allemaal ingesteld hebt. Waarschijnlijk is het verwijderen van apps niet toegestaan.
  #5  
Oud 01-10-13, 17:41
WillemAntoon WillemAntoon is offline
 
• 7.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Standaard Apps verwijderen lukt niet na update naar iOS7

Bedankt voor de aanwijzing!
De beperking "app verwijderen" was inderdaad ingeschakeld!

Vóór de update was deze uitgeschakeld, daarom heb ik daar niet op gelet.
Weer wat geleerd!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan Apps niet meer op iPhone verwijderen nicosomers Jailbreak apps en thema's 12 28-09-15 23:47
iPad wil niet "activeren" na update naar ios 5.0 stefanotus iPad algemeen 7 15-10-13 10:10
Mijn iphone5 bewaard Wi-Fi wachtwoord niet meer na update van ios6 naar ios7 Sleema iPhone algemeen 0 28-09-13 18:07
Ik kan mijn apps niet meer updaten na installatie van 6.0 Sifco iPhone algemeen 2 12-10-12 14:28
Kan niet meer "mirror" doen met ipad 2 sinds ik hem gejailbreakt heb Born2mod Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 14-01-12 19:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:29.