//

Hoe gebruik ik Ky Pass?

Hoe gebruik ik Ky Pass? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net de betaalde versie van Ky Pass 3 aangeschaft. Ik kan wachtwoorden toevoegen, maar verder? Op internet heb ik geen handleiding kunnen vinden. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-11-13, 19:28
Translatoria Translatoria is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 149
Standaard Hoe gebruik ik Ky Pass?

Ik heb net de betaalde versie van Ky Pass 3 aangeschaft. Ik kan wachtwoorden toevoegen, maar verder?

Op internet heb ik geen handleiding kunnen vinden.

Kan iemand me uitleggen hoe ik deze app gebruik?

Vast dank.
__________________
groet,
www.spinsister.nl / www.taalvlinder.com
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-13, 11:08
Richu75 Richu75 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 177
Standaard

Hoe bedoel je gebruiken?

Het programma doet niks meer of minder als jouw wachtwoorden opslaan in een kleine database. Wat wil je er verder mee doen?

Overigens heb je wel een aardig bedrag afgetikt voor die app. Minikeepass doet hetzelfde maar dan gratis.
  #3  
Oud 17-11-13, 11:16
Translatoria Translatoria is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Richu75 Bekijk bericht
Hoe bedoel je gebruiken?

Het programma doet niks meer of minder als jouw wachtwoorden opslaan in een kleine database. Wat wil je er verder mee doen?
.
Ik had gehoopt geen wachtwoorden meer te hoeven onthouden.
  #4  
Oud 17-11-13, 11:20
Richu75 Richu75 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Translatoria Bekijk bericht
Ik had gehoopt geen wachtwoorden meer te hoeven onthouden.
Dat is precies waar het voor bedoeld is. Kijk anders eens op internet op de website van keepass. Dat is het achterliggende programma wat KyPass gebruikt.

Je hoeft dadelijk nog maar één paswoord te onthouden. Namelijk die om toegang te krijgen tot je database
  #5  
Oud 17-11-13, 11:46
Translatoria Translatoria is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Richu75 Bekijk bericht
Dat is precies waar het voor bedoeld is. Kijk anders eens op internet op de website van keepass. Dat is het achterliggende programma wat KyPass gebruikt.

Je hoeft dadelijk nog maar één paswoord te onthouden. Namelijk die om toegang te krijgen tot je database
Dus het is eigenlijk een lijst met versleutelde wachtwoorden die ik zelf alsnog moet invoeren? Ok, maar ik had gehoopt dat het automatisch zou gaan.

Bestaat er een programma dat de juiste wachtwoorden automatisch invult? Of is dat niet mogelijk?
  #6  
Oud 17-11-13, 11:56
Richu75 Richu75 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Translatoria Bekijk bericht
Dus het is eigenlijk een lijst met versleutelde wachtwoorden die ik zelf alsnog moet invoeren? Ok, maar ik had gehoopt dat het automatisch zou gaan.

Bestaat er een programma dat de juiste wachtwoorden automatisch invult? Of is dat niet mogelijk?
Bestaande wachtwoorden moet je idd zelf invoeren. Die kan de app niet raden natuurlijk.

Nieuwe wachtwoorden kun je met de app laten genereren.

Je kan via het klembord de gebruikersnaam of wachtwoord dan kopiëren op de website of andere app.
  #7  
Oud 17-11-13, 11:56
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Dat kan alleen voor websites en alleen als je de in de wachtwoord App ingebouwde browser ipv Safari gebruikt. LastPass Premium (een betaalde dienst; $12/jaar) kan dat bijvoorbeeld. Voor wachtwoorden in andere Apps kun je het klembord gebruiken (copy/paste, dus geen overtypen).

EDIT: ik vergeet helemaal dat iOS7 een vergelijkbare (gratis) functie heeft: iCloud Keychain...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #8  
Oud 17-11-13, 12:47
Translatoria Translatoria is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 149
Standaard

Bedankt voor de tips. Ik ga de iCloud keychain proberen.
Ky pass vond ik trouwens toch foeilelijk. Zonde van mijn geld, maar ik heb ervan geleerd, zullen we maar zeggen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kan ik gebruik maken van 4G met iPhone 5? babiebelle iPhone algemeen 6 29-10-13 10:17
Hoe gebruik je media via iTransmission scoop1 Jailbreak apps en thema's 0 15-07-12 17:02
iPhone 3GS: wat is TinyUmbrella en hoe gebruik je dit programma groeneboom Unlock 1 03-06-12 09:31
Caller ID Faker - Hoe gebruik je dit? ab156 Jailbreak apps en thema's 11 04-05-10 12:35
zien welke versie ik gebruik en hoe verder dsimons Archief 1 31-01-08 18:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:31.