//

Facetime werkt nog steeds niet

Facetime werkt nog steeds niet discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, Ik zit al een behoorlijk tijd met een probleem met mijn ipad2 en ik hoop het hier te mogen stellen. Mijn facetime werkt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-14, 19:36
lichteveder lichteveder is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 1
Standaard Facetime werkt nog steeds niet

Beste lezer,
Ik zit al een behoorlijk tijd met een probleem met mijn ipad2 en ik hoop het hier te mogen stellen. Mijn facetime werkt meer niet dan wel terwijl ik de laatste update van de ipad heb draaien. Als iemand mij probeert te bellen via facetime gaat mij ipad gewoon niet over, maar hij registreert het wel als gemiste oproep.. Ik heb facetime goed ingesteld naar mijn weten. Mail adres is goed, appel ID is goed en de firewall van mijn pc staat ook goed. Ik heb mijn ipad ook al eens gereset maar dat hielp ook niet Hoe kan ik dit oplossen?
[FONT=Calibri][SIZE=3] [/SIZE][/FONT]
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
bellen, facetime, ipad2



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS camera vervangen, werkt nog steeds niet nicolas4 iPhone accessoires en onderdelen 0 06-01-14 18:54
Youtube werkt nog steeds niet na PCAY RamonPouw iPhone algemeen 43 18-07-10 15:35
3.X Nog steeds niet geupdate -> Wi-Fi werkt niet/nauwlijks fletchify Wi-Fi 3 12-02-10 20:15
iphone werkt nog steeds niet wmaxim iPhone algemeen 2 18-08-08 20:28
iphone werkt nog steeds niet met 2.0 wmaxim iPhone algemeen 7 16-08-08 14:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:53.