//

Imovie uit iLife paket niet gratis

Imovie uit iLife paket niet gratis discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb in december een nieuwe ipad mini retina gekocht. Enkele dagen later wilde ik alle iLife en iWork apps installeren. Deze waren allemaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-01-14, 12:15
stephbmdk stephbmdk is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 1
Standaard Imovie uit iLife paket niet gratis

Hallo,

Ik heb in december een nieuwe ipad mini retina gekocht. Enkele dagen later wilde ik alle iLife en iWork apps installeren. Deze waren allemaal gratis, behalve imovie. Hier moet ik nog steeds €4.49 voor betalen, ondanks dat die met de aankoop van een nieuwe ipad of iPhone gratis zou moeten zijn.
Ik heb al geprobeerd om mijn ipad los te koppelen van mijn iTunes account, in te loggen met een ander account om vervolgens weer in te loggen met mijn eigen account, maar dit maakt allemaal niet uit. Ik moet nog steeds die €4.49 betalen om imovie te downloaden.

Kan iemand mij helpen hoe ik die toch gratis kan downloaden?

Steph
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-14, 17:26
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Misschien een mailtje sturen naar Apple via iTunes? En je vraag voorleggen? Misschien krijg je je geld terug. En of kun je per mail het serienummer van je iPad mailen oid (ik zeg maar wat hoor) dat ze kunnen zien wat de aankoopdatum was, en dat je er recht op had, op die iMovie app..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Scene gemaakt in Imovie niet beschikbaar in andere projecten van Imovie jovdo iPad Apps 0 25-04-12 00:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:50.