//

Kan facebook wachtwoord niet meer instellen op nieuwe ipad mini

Kan facebook wachtwoord niet meer instellen op nieuwe ipad mini discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag een nieuwe ipad mini retina en heb alles overgezet van mijn oude ipad mini via itunes. Nu heb ik het probleem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-01-14, 02:31
lyt lyt is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Standaard Kan facebook wachtwoord niet meer instellen op nieuwe ipad mini

Ik heb sinds vandaag een nieuwe ipad mini retina en heb alles overgezet van mijn oude ipad mini via itunes. Nu heb ik het probleem dat ik me niet meer kan aanmelden bij facebook. Ik krijg een popupscherm met de vraag: Geef het facebookwachtwoord op voor (en dan mijn mailadres) in instellingen. Als ik dan op de knop Instellingen dus, dan gaat het scherm naar instellingen en verschijnt dezelfde popup met dezelfde vraag. Echter bij instellingen is het icoontje van facebook vaag en dus niet bereikbaar (hetzelfde is bij de icoontjes voor twitter en vimeo aan de hand). Weet iemand wat ik moet doen op dit probleem op te lossen? Dank voor alle hulp alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-01-14, 03:13
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Staat "Beperkingen" misschien geactiveerd en dan bij 'accounts: sta wijzigingen toe' een slotje?
  #3  
Oud 28-01-14, 10:36
lyt lyt is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Standaard

Beperkingen staat ut, maar er staat wel een slotje achter accounts
  #4  
Oud 28-01-14, 15:40
lyt lyt is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Smile

het is opgelost, dankzij de hint van ballegooijer- waarvoor dank! Ik heb eerst zelf de beperkingen aangezet met een wachtwoord. Vervolgens ging het slotje bij de accounts weg en daarna heb ik de beperkingen weer uitgezet. Nu werd het facebook icoontje (als ook twitter e.d.) zichtbaar en kon ik bij de instellingen het wachtwoord invoeren. Aanmelden ging daarna gebruikelijk via facebook.
  #5  
Oud 28-01-14, 22:52
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Dacht ik al.

Ik gebruik deze beperking bewust om te voorkomen dat een niet eerlijke vinder van mijn toestel de iCloud dienst Find My iPhone uit kan zetten.

Wil ik eens iets wijzigen dan moet ik telkens eerst die beperking even uit zetten.
Reageren

Labels
facebook, instellingen, ipad mini retina



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad mini kan geen betaalde apps meer downloaden EddyG iPad algemeen 4 22-09-13 13:24
Ipad mini taal instellen agenda en Icloud Bertina74 iPad algemeen 3 02-01-13 15:36
Kan wachtwoord wi-fi niet ingeven op Ipad 2 kevinroosen Wi-Fi 4 15-11-12 19:22
Kan het wachtwoord niet meer intypen. arntj00 iPhone algemeen 5 26-03-09 10:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:32.