//

Appstore verwerkt mijn aankoop niet en verward mijn NL apple ID met mijn BE apple ID

Appstore verwerkt mijn aankoop niet en verward mijn NL apple ID met mijn BE apple ID discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Het gaat om mijn Apple ID. Ik ben van Nederland en woon sinds kort in Belgie. Ik had een ituneskaart gekocht, maar die kan alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-01-14, 15:32
Wazzer078 Wazzer078 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 2
Unhappy Appstore verwerkt mijn aankoop niet en verward mijn NL apple ID met mijn BE apple ID

Het gaat om mijn Apple ID. Ik ben van Nederland en woon sinds kort in Belgie. Ik had een ituneskaart gekocht, maar die kan alleen in de belgisch Appstore gebruikt worden :s. Ik heb dus een extra Apple ID aangemaakt, hier de 15 euro op gestort. Op mijn ipad bij de instellingen gezet dat ik mijn belgische Apple ID wil gebruiken.
Nu wilde ik met die 15 euro iets "ingame" kopen van 6,99. Ik moest eerst mijn wachtwoord invoeren, toen nogmaals in de Appstore + beveiligingsvragen. is allemaal correct en Dan wordt er gevraagd: wilt u nog steeds 6,99 betalen voor blabla. Dan doe ik ja. En dan moet ik ineens mijn wachtwoord invoeren voor mijn Nederlands Apple ID. En daar staat niet genoeg geld op mn account dus dan gaat de aankoop mis..

Is er een optie om die 15 euro om te zetten? Of kan iemand me vertellen waar de fout zit?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-05-14, 11:25
Wazzer078 Wazzer078 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 2
Standaard

Opgelost!
voor mensen die willen weten waarom.

Ik had de game in de Nederlandse Appstore gekocht. Terwijl ik met een belgische account wilde betalen. Dit ging dus niet en ik moest de game opnieuw installeren vanuit belgie.. Heel omslachtig, maar het is gelukt.
  #3  
Oud 13-05-14, 11:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wazzer078 Bekijk bericht
Ik had de game in de Nederlandse Appstore gekocht. Terwijl ik met een belgische account wilde betalen. Dit ging dus niet en ik moest de game opnieuw installeren vanuit belgie..
Ja, zo werkt dat met de Apple App Store. Kom dat ook regelmatig tegen met mijn B, D en USA App Store accounts.
Reageren

Labels
apple id, appstore



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Moet continu mijn Apple ID wachtwoord invullen in Appstore KiloDiesel iPhone algemeen 5 24-10-13 16:33
Hoe zet ik mijn fotos over op mijn pc met mijn iphone 5 elenita iPhone algemeen 1 19-08-13 01:41
Hoe wis ik mijn Apple ID van mijn iPod die ik aan mijn dochter geef? SWlover iPhone algemeen 3 08-05-13 11:22
Zelfde gebruikte Apple ID als van mijn man in mijn IPhone laten vervallen. Marina1 iPhone algemeen 2 18-11-12 09:06
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone Rich E. iTunes 0 18-09-10 17:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:12.