//

VLC Streamer Ipad vervangen door macbook

VLC Streamer Ipad vervangen door macbook discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, ik heb een aparte vraag maar weet niet zo goed waar ik dat moet stellen. Ik sta op het punt om mijn IPAD te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-03-14, 22:19
Sharonelle Sharonelle is offline
• iOS 7.0.6
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 25
Standaard VLC Streamer Ipad vervangen door macbook

Goedendag, ik heb een aparte vraag maar weet niet zo goed waar ik dat moet stellen.

Ik sta op het punt om mijn IPAD te verkopen, aangezien ik graag een macbook wil en helaas niet beide kan hebben. Enige wat ik gebruik van de ipad is VLC Streamer.

Ik download op de IMAC een film/serie, op de imac zit een VLC streak programma die alleen kan uploaden. Ik kan dan met een IPAD of IPHONE dmv een app VLC STreamer de serie/film bekijken die ik heb geupload op de IMAC. (Ook kan ik dan de serie/film die ik bekijk op de iphone/ipad af laten spelen op tv door de appleTV)

Nu komt dus de IPAD te vervallen en vind ik de IPHONE te klein om telkens op te kijken. Nu is mijn vraag Hoe krijg ik de film/serie die ik op mijn IMAC heb staan kijkbaar op de macbook zonder steeds met usb stickies te *****n?

Ik heb de imac en de AppleTV niet in streaming rechtstreeks gekregen vandaar deze omweg.

Ik zie in de appstore van de IMAC geen VLC streaker of iets dergelijks. Is er iemand die dit zelfde heeft gedaan of weet? Ik hoor het graag van jullie. Dat was eigenlijk het enige waarvoor ik de IPAD gebruik. Maar zou graag toch meer willen "computeren" onderweg.

Sorry wist niet waar te plaatsen ben hier niet zon Held in.

Heel erg bdankt voor de evt hulp/antwoorden

MVG Sharon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Media streamer en ipad ad63 Muziek, foto & video 1 12-08-13 09:29
iPad niet herkent door pc of macbook Virus iPad algemeen 15 29-03-11 14:47
VLC op iPad lesfetes iPad Apps 2 22-09-10 14:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:29.