//

Foto's verwijderen van iPad lukt niet

Foto's verwijderen van iPad lukt niet discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Een vriend van mij vroeg mijn hulp bij een probleem met zijn iPad. Nu loop ik zelf ook even vast… Hopelijk kunnen jullie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-03-14, 18:01
iMarkb iMarkb is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 4
Standaard Foto's verwijderen van iPad lukt niet

Hallo allemaal,

Een vriend van mij vroeg mijn hulp bij een probleem met zijn iPad. Nu loop ik zelf ook even vast… Hopelijk kunnen jullie uitkomst bieden!
Het probleem is als volgt: Op de iPad zijn foto’s geplaatst met behulp van iTunes via een Macbook van de persoon die de foto’s had gemaakt. Nu wil hij echter een aantal mislukte foto’s verwijderen, maar dit lukt niet. Nu kon ik hier wel wat over vinden via Google en dat was het volgende: Je kan de foto’s verwijderen door via iTunes te synchroniseren (dit kan dan ook met hun eigen computer lijkt me [maar daarop staan die foto's nog niet]) en dan bij synchronisatie die foto’s uit te vinken. Het nadeel hierbij was dat dan alle foto’s in die map verwijderd zouden worden. Is dit echt zo? Het lijkt mij raar… Je kan toch wel foto’s selecteren?
Heeft iemand anders misschien nog een andere oplossing? Anders gaan we het bovenstaande proberen, maar dat werkt dus waarschijnlijk niet.
Alvast bedankt.

Groet Mark

P.s. ik kreeg via OneMoreThing de tip om het programma iFunBox te proberen. Dit heb ik geprobeerd, maar het werkt niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-03-14, 18:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMarkb Bekijk bericht
Het probleem is als volgt: Op de iPad zijn foto’s geplaatst met behulp van iTunes via een Macbook van de persoon die de foto’s had gemaakt. Nu wil hij echter een aantal mislukte foto’s verwijderen, maar dit lukt niet.
Als die foto's met iTunes gesynchroniseerd zijn met iTunes moeten die ook weer verwijderd worden met iTunes en de computer die gebruikt werd om te synchroniseren. Dat is inherent aan een synchronisatie.

Een andere reden is dat iTunes niet de originele foto's synchroniseert. iTunes maakt een kopij van de foto's aangepast aan de resolutie van de iPad. Die kopijen staan dan in de directory "iPod Photo Cache" en die directory wordt dan gesynchroniseerd.
  #3  
Oud 28-03-14, 16:41
iMarkb iMarkb is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als die foto's met iTunes gesynchroniseerd zijn met iTunes moeten die ook weer verwijderd worden met iTunes en de computer die gebruikt werd om te synchroniseren. Dat is inherent aan een synchronisatie.

Een andere reden is dat iTunes niet de originele foto's synchroniseert. iTunes maakt een kopij van de foto's aangepast aan de resolutie van de iPad. Die kopijen staan dan in de directory "iPod Photo Cache" en die directory wordt dan gesynchroniseerd.
Oke, bedankt voor de duidelijkheid. Dan gaan we het oplossen met behulp van een synchronisatie.
Reageren

Labels
foto's, fotorol, ipad, lukt, niet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fotoalbum van iPad verwijderen lukt niet idegroot1 iPad algemeen 2 24-06-13 19:51
verwijderen muziek van ipad lukt deels denniskuh1896 iPad algemeen 2 06-12-11 15:40
foto's uit fotobibliotheek verwijderen lukt niet? sander01 Muziek, foto & video 9 16-11-11 22:29
Foto's verwijderen van iPad Wilm1963 iPad algemeen 1 10-08-11 23:45
Foto's verwijderen van IPad henkenaggie iPad algemeen 0 29-06-11 20:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:54.