//

Hoe plaats ik mijn boeken over naar mijn nieuwe iPad?

Hoe plaats ik mijn boeken over naar mijn nieuwe iPad? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Door de jaren heen heb ik een mooie bibliotheek opgebouwd op de iPad van mijn vriend. Dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-05-14, 17:52
dagmarvandersluis dagmarvandersluis is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 7
Standaard Hoe plaats ik mijn boeken over naar mijn nieuwe iPad?

Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Door de jaren heen heb ik een mooie bibliotheek opgebouwd op de iPad van mijn vriend. Dit heb ik gedaan door de boeken te mailen en toen het nog mogelijk was om de boeken via iTunes over te plaatsen.

Nu zit ik met het volgende: ik heb een eigen iPad nu, waar ik uiteraard al mijn boeken op wil zetten. Via synchronisatie gaat niet lukken, hier staat maar 1 / 10e van mijn collectie. Ik kan de boeken wel zien bij 'op deze iPad'

Tevens geeft iBooks net zo'n karige collectie als iTunes doet. Hoe krijg ik in godsnaam mijn boeken op mijn nieuwe iPad?

Alvast bedankt voor de hulp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-05-14, 18:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Met de OS X iBooks app op de Mac zou dat toch moeten lukken:

  #3  
Oud 18-05-14, 18:15
dagmarvandersluis dagmarvandersluis is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik heb de bestanden niet meer op mijn PC, EN ze staan niet allemaal in iTunes. Dus dat werkt niet bij mij.
  #4  
Oud 18-05-14, 18:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als die iPad van jouw vriend, waar blijkbaar al jouw boeken op staan, gesynchroniseerd is met een Mac kan je alle boeken vinden in:

Code:
~/Library/Containers/com.apple.BKAgentService/Data/Documents/iBooks/Books
Uit die directory kan je al jouw boeken plukken en dan importeren in iBooks zoals uitgelegd in mijn vorig bericht.
  #5  
Oud 18-05-14, 18:55
dagmarvandersluis dagmarvandersluis is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 7
Standaard

Heb je ook een nederlandse versie van dat Pad? Ik heb geen library maar bibliotheek, of ik zoek verkeerd?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 mei 2014 om 18:00 ----------

Gevonden, helaas zijn dat dus te weinig boeken, zoals ik ook in mijn bericht hierboven beschreef. Ga ik naar tabblad 'boeken' staan daar maar een paar. Ga ik naar 'op deze iPad' dan staan ze daar wel allemaal maar kan ik er alleen niets mee.
  #6  
Oud 18-05-14, 19:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dagmarvandersluis Bekijk bericht
Heb je ook een nederlandse versie van dat Pad? Ik heb geen library maar bibliotheek, of ik zoek verkeerd?
Bij mij staan alle besturingssystemen in het Engels ingesteld. Als je dat pad in Finder -> Go -> Go to Folder ingeeft zou het moeten lukken:





Als het niet lukt dan vervang "Library" door "Bibliotheek".
  #7  
Oud 18-05-14, 19:06
dagmarvandersluis dagmarvandersluis is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 7
Standaard

Bij deze met afbeeldingen:
Itunes ziet maar 1 / 10e van mijn boeken: (kijk vooral naar de scrollbalk)
http://www.dagmarvandersluis.nl/ipad/deel1.png

Maar er staan er veel meer op (184 stuks)
http://www.dagmarvandersluis.nl/ipad/deel2.png
  #8  
Oud 18-05-14, 19:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dagmarvandersluis Bekijk bericht
Ga ik naar 'op deze iPad' dan staan ze daar wel allemaal maar kan ik er alleen niets mee.
Dan zijn die boeken niet gesynchroniseerd. Dan zal je die iPad van jouw vriend, met alle boeken, moeten synchroniseren. Eventueel kan "Aankopen overzetten" ook werken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nieuwe gebruiker op mijn vrouws iphone 4, hoe kan ik nu mijn icloud laden? tojohannes Ringtones en Wallpapers 3 30-01-13 21:17
Hoe zet ik een App van mijn iPhone naar mijn iPad 2 kevin1982 iPad algemeen 7 08-01-12 12:00
Mac OS X: Hoe zet ik muziek van mijn iPad &iphone naar mijn itunes op nieuwe Mac Poupoulossos iTunes 1 24-12-11 14:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:59.