//

Tijdschriften van Quest downloaden niet?

Tijdschriften van Quest downloaden niet? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Naar aanleiding van dit bericht HTML-code: http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f140/ipad-nieuws/154600-tijdschriften-uitgever-national-geographic-losse-ipad-apps.html probeerde ik de digitale editie van de Quest te downloaden aangezien ik al abonnee ben. Zoals ik al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-05-14, 23:23
Zjories Zjories is offline
• iOS 7.1.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Thumbs down Tijdschriften van Quest downloaden niet?

Naar aanleiding van dit bericht
HTML-code:
http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f140/ipad-nieuws/154600-tijdschriften-uitgever-national-geographic-losse-ipad-apps.html
probeerde ik de digitale editie van de Quest te downloaden aangezien ik al abonnee ben.
Zoals ik al onder het oorspronkelijke artikel heb gereageerd weigert de app tijdschriften te downloaden wanneer mijn iPad (mini 2e gen) in gejailbreakte modus draait! Dit wordt verder ondersteund aangezien de app probleemloos werkt wanneer ik in safe mode boot.

Ik was ervan op de hoogte dat enkele apps functionaliteit beperken of zelfs uitschakelen wanneer ze merken dat het toestel gejailbreakt is (denk aan ZiggoTv) maar dat zelfs een tijdschrift dit doet gaat me wel iets te ver... Voor zover ik weet is jailbreaken al ruime tijd legaal mits het natuurlijk niet wordt gedaan om illegale content te downloaden. Echter, gezien de app om mijn abonneenummer vraagt is er dus geen enkele reden mij de toegang tot de content te ontzeggen.

Vraag is dus; ben ik de enige die hier last van heeft, en zo niet; mag National Geographic dit zomaar doen?

Laatst gewijzigd door Zjories; 18-05-14 om 23:26. Reden: Syntax
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-05-14, 08:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zjories Bekijk bericht
Zoals ik al onder het oorspronkelijke artikel heb gereageerd weigert de app tijdschriften te downloaden wanneer mijn iPad (mini 2e gen) in gejailbreakte modus draait! Dit wordt verder ondersteund aangezien de app probleemloos werkt wanneer ik in safe mode boot.
In safe mode wordt enkel Cydia Substrate (aka Mobile Substrate) uitgeschakeld. De jailbreak werkt nog steeds en een jailbreak detectie is nog altijd mogelijk. Er bestaat dus niet zoiets als "jailbreak modus".

Dus, dat de app in safe mode wel werkt zal heel weinig te maken hebben met een een eventuele jailbreak detectie. Het kan misschien wel te maken hebben met de één of andere tweak, die Cydia Substrate nodig heeft, en de functionaliteit van de app vernaggeld.
  #3  
Oud 19-05-14, 13:51
Zjories Zjories is offline
• iOS 7.1.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Ah kijk daar kom ik al wat verder mee. Het vreemde is wel dat Quest de enige app is waar dat bij gebeurt dus ik zou niet weten door welke tweak het veroorzaakt wordt. Heb verder weinig last van crashes of bugs gerelateerd aan de jailbreak.
Op zich is het wel mogelijk om elke keer het apparaat in safe mode te zetten om een nieuwe editie te downloaden maar erg handig is het niet...
Reageren

Labels
ipad mini retina, jailbreak, kiosk, national geographic, quest



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:32.