//

Dag openen in agenda bij maandweergave

Dag openen in agenda bij maandweergave discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een afspraak maak doe ik dat als mijn agenda in de maandweergave staat want dan zie ik direct welke dagen er beschikbaar zijn. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-06-14, 10:06
janniezuidema janniezuidema is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 45
Standaard Dag openen in agenda bij maandweergave

Als ik een afspraak maak doe ik dat als mijn agenda in de maandweergave staat want dan zie ik direct welke dagen er beschikbaar zijn.
Maar als er 5 afspraken op een dag genoteerd zijn dan zie je er maar 3 staan en daaronder staat dan "2 andere".
Klikken op de desbetreffende dag klikken om te zien wat deze "2 andere " zijn kan niet want dan de kalender opent dan weer een scherm om een nieuwe afspraak te maken. Dus moet je heel omslachtig te werk gaan om te zien wat er nu werkelijk gepland staat op die dag. Vroeger kon je op het balkje van die dag klikken en vervolgens opende je die dag in de maandkalender.
vraag is dus: hoe open ik dus een dag in de maandkalender met een klik?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-14, 08:38
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Door langer op de desbetreffende datum te drukken.
Maar dat werkt alleen als je de dag-afspraken niet ziet staan.

Kijk ook eens naar Week Calendar, dan kan je veel makkelijker naar andere datums gaan en aparte herhalingen plannen en tot max 10 herinneringen per item invoeren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitvallen iPad bij openen agenda maand maart 2013 svansteenpaal iPad algemeen 115 23-03-13 11:44
datums in agenda wijken een dag af Harmc iPhone algemeen 4 04-12-11 01:16
Agenda - eerste dag week jvpanhuis iPhone algemeen 0 08-03-11 22:18
Agenda zet taken op andere dag dan ingesteld. Mike87 iPhone algemeen 0 17-10-10 04:01
Agenda staat op volgende dag! Lowdown Unlock [archief] 3 08-01-08 00:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:40.