//

iMessage gesprekken helemaal verwijderen lukt niet

iMessage gesprekken helemaal verwijderen lukt niet discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik maak veel gebruik van de Berichten (iMessage) functie op zowel de iPad als iPhone. Die gesprekken nemen, zeker omdat er ook foto's en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-07-14, 22:17
Daan77 Daan77 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 1
Standaard iMessage gesprekken helemaal verwijderen lukt niet

Hallo,

Ik maak veel gebruik van de Berichten (iMessage) functie op zowel de iPad als iPhone. Die gesprekken nemen, zeker omdat er ook foto's en filmpjes in staan, behoorlijk wat ruimte in.

Ik heb meerdere malen geprobeerd een iMessage gesprek te verwijderen. Dat lukt wel, althans, hij lijkt dan weg....totdat je de app afsluit en weer opent, of de iPad uit en weer aanzet, dan is ie doodleuk weer terug.

Ik begrijp er niks van en kan het ook nergens vinden.

Wel las ik dat de berichten dan waarschijnlijk worden bewaard op de iMessage server?

Mijn vraag: op welke manier kan ik een Berichten(iMessage) gesprek écht verwijderen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Inloggen iMessage lukt niet apwildeman iPad algemeen 1 09-09-13 19:32
Iphone herstellen lukt helemaal niet meer Gorgulu iPhone algemeen 2 14-11-11 11:48
Jailbreaken lukt niet helemaal,,, Maxievr Archief 1 21-01-10 20:59
XML parser het lukt niet helemaal Dreissen Ontwikkelen voor iOS 17 25-05-09 15:53
iPhone: Jailbreak lukt niet helemaal Jordik Jailbreak 1 18-08-08 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:38.