//

Ziggo TV app

Ziggo TV app discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPad gebruikers, Ik kijk al enkele maanden af en toe TV via de Ziggo app waarbij ik ingelogd ben op het account van mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-07-14, 14:10
Quickzz Quickzz is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 20
Standaard Ziggo TV app

Beste iPad gebruikers,

Ik kijk al enkele maanden af en toe TV via de Ziggo app waarbij ik ingelogd ben op het account van mijn oom (ivm Foxsports). Echter heb ik maar keuze uit 28 zenders. 13th street, FOX etc staan allemaal niet tussen de lijst bij 'TV Kijken' terwijl in de instellingen wel aangegeven is alle zenders weer te geven uit het abbonement.

Iemand enig idee of dit een fout is, of dat ik wat verkeerd doe, of dat je sommige zenders alleen maar via TV kunt kijken?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-07-14, 18:19
mlusthof mlusthof is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 11.0 beta
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Groningen
Berichten: 114
Stuur een bericht via Instant Messenger naar mlusthof
Standaard

Afhankelijk van je abonnement zie je een bepaald aantal zenders. Op deze pagina geeft Ziggo een overzicht van alle zenders die via de app bekeken kunnen worden: https://www.ziggo.nl/extra-diensten/apps/ziggo-tv-app

Daar zie ik 13th street sowieso niet tussen staan; FOX wel. Officieel kan je ook alleen kijken via een vaste Ziggo-verbinding, al weet ik niet zeker of Ziggo dat ook actief controleert op het moment dat je verbinding maakt.

De instellingen voor zendervoorkeuren hebben betrekking op de TV-Gids. Dat staat los van TV Kijken. Daar wordt het aantal getoonde zenders aan de hand van je abonnement vastgesteld. Vandaar ook dat je moet inloggen. Sommige zenders kan je dus alleen via de tv kijken en niet via de app. Misschien dat Ziggo daar nog verandering in gaat brengen, maar momenteel is dit het aanbod wat er is.
__________________
MBPr 15" (2014) - Core i7 2.5 GHz - 16 GB RAM - 512 GB SSD
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
na ios 7 werken Ohra app Visa app en Ziggo app niet meer schollie47 iPad Apps 2 18-10-13 16:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:48.