//

Attachments in agenda-items

Attachments in agenda-items discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb o.a. een oude iPad2 die tot voor kort keurig in de agenda attachments liet zien die ik in outlook/exchange in een agenda-item had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-09-14, 16:15
disrasl disrasl is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 1
Standaard Attachments in agenda-items

Ik heb o.a. een oude iPad2 die tot voor kort keurig in de agenda attachments liet zien die ik in outlook/exchange in een agenda-item had gezet. Handig als je een vergadering hebt en alle stukken daarvoor bij elkaar wilt hebben.

Sinds kort verschijnen de attachments niet meer. Dat zal waarschijnlijk gekomen zijn door een update, maar het vervelende is dat ik geen enkele manier heb gevonden om dit weer voor elkaar te krijgen. Ook niet op mijn nieuwe iPad Air met laatste FW, overigens.

Het is blijkbaar niet mogelijk om op de iPad bijlages te zien in agenda-items die in een exchange-omgeving zijn gemaakt. Ook niet met andere apps dan de agenda-app.

Weet iemand of dit klopt? Is er geen manier om attachments binnen agenda-items te zien? En heeft iemand een alternatief om dit op te lossen?

Bijvoorbaat dank.

Groet,
David
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-09-14, 14:06
WdePundert WdePundert is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 21
Standaard

Dat is ook mijn ervaring en ook ik weet niet hoe je dit moet oplossen. Hopelijk weet iemand anders wel hoe te handelen.
Reageren

Labels
agenda, attachments, ipad, outlook



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda items uit outlook na verwijderen agenda op iphone bassment iPhone algemeen 5 23-05-12 14:22
Agenda items 2011 Nad iPad algemeen 7 29-02-12 12:13
Agenda items lockscreen pgorel iPhone algemeen 20 03-11-11 12:48
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 21:21
[Agenda] Accepteren / verplaatsen agenda items Cybex iTunes 3 26-10-08 14:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:14.