//

RadionHD huidige versie crashed

RadionHD huidige versie crashed discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook als je de app verwijderd en opnieuw installeert ? Nog geen 8.2 hier....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09-03-15, 23:46
iGadget iGadget is nu online
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Breda
Berichten: 163
Standaard

Ook als je de app verwijderd en opnieuw installeert ?
Nog geen 8.2 hier.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 09-03-15, 23:58
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

oops, totaal niet aan gedacht. weggooien en weer opnieuw geinstalleerd en nu is hij weer terug in z'n vorige (belachelijke) stand.
Weet iemand al hoe je een app kan aanmelden om uit de app store te laten verwijderen?
  #23  
Oud 10-03-15, 00:07
iGadget iGadget is nu online
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Breda
Berichten: 163
Standaard

Ik heb nog maar eens een boos mailtje naar de developer gestuurd, hoewel je daar geen antwoord op krijgt.
Alarm Clock Radio Plus bevalt me tot nu toe prima als alternatief.
Lekker minimalistisch en donker 's nachts. en als ie maar als voorgrond app actief is werkt de sleep en wake functie prima.
Kon wel eens een permanente vervanging worden.
  #24  
Oud 30-03-15, 21:07
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik heb die alarm clock radio ook geprobeerd, maar ik kan er niet aan wennen. Te minimalistisch voor mij, steeds extra tikken om het menu te zien en je kan maar 1 alarm instellen (die bij mij nog niet eens met de radio af ging).
Voor mij helaas een miskoop. Toch maar weer de oude versie van RadiON terug gezet, en de rottige " er is een update" meldingen maar even voor lief nemen <baal,baal>.
  #25  
Oud 28-04-15, 22:37
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Nou, vandaag kwam ik er dus (eindelijk) achter waarom ensight media de radion app zo verziekt heeft.
Men heeft een compleeeeeet nieuwe RadiON HD2 app uitgebracht. compleeeeeet nieuw . . . .niet dus.
Exact gelijk aan de oude versie, maar dan met het verschil dat deze wel helemaal werkt. En natuurlijk dat je hem opnieuw moet kopen voor 99 cent.

Ik heb hem dus wel weer gekocht. Hij is dus echt helemaal gelijk aan de oude versie, maar de layout is weer in orde, de knoppen werken ook weer goed.
Eigenlijk een heel smerige truc om je gebruikers opneiw voor dezelfde app te laten betalen, en ergens gun ik het ze niet als ze op deze manier werken. Maar ja, vind maar eens een andere app :-(
  #26  
Oud 28-04-15, 23:24
iGadget iGadget is nu online
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Breda
Berichten: 163
Standaard

Ik heb hierover gecorrespondeerd met App Store support, maar anders dan zorgen dat ik mijn geld terug kon krijgen, konden ze er niet veel aan doen.
Ook ik heb zowel de iphone als ipad versie maar opnieuw gekocht, en nou maar hopen dat ze 'm verder door ontwikkelen.
trouwens een raar bugje gevonden, als je het flipclock thema laad, en de hele nacht laat lopen, dan staat ie soms opeens een uur vòòr. het alarm gaat wel op de goede tijd af, maar kijk je midden in de nacht slaperig naar je scherm misreken je je toch wel...
we kijken het maar aan voorlopig.
  #27  
Oud 01-05-15, 14:55
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Dat laatste (geld terug vragen ivm niet werkende app) heb ik nu ook maar gedaan voor de nieuwe versie. De "nieuwe"ontwikkelaar heeft overigens wel een werkende facebook en twitter account.
Wel leuk om die vol te spuien. in ieder geval wat frustratie kwijt.

In de laatste versie van radionhd2 werkt de wekker functie niet goed. Wekker met internet radio of mp3 gaat simpelweg niet af. En dáár gebruik ik de app juist voor. grrrrrr.

Dus iemand die een andere app weet voor internetradio (met nederlandse zenders), wekkerradio, overzichtelijk en met meerdere alarmtijden (de eerder genoemde alarm clock kan maar 1 alarmtijd aan).

zucht
  #28  
Oud 01-05-15, 19:36
iGadget iGadget is nu online
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Breda
Berichten: 163
Standaard

Wekker met radio gaat hier wel af, maar ik heb de hele nacht het scherm aan staan, gedimd, dat wel.
  #29  
Oud 21-09-15, 11:47
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik heb de laatste keer mn geld terug gevraagd omdat de app het niet deed. Ik zag dat er vandaag een nieuwe versie van RadiON2 HD uitgebracht is.
Wie o wie kan checken of deze nu wel werkt (de vorige versie (1.01) had ik er nog op staan, maar die crashed bij het starten van een stream sinds de update naar iOS9).

o ja, ook nog wel apart. Uiteraard reageert de ontwikkelaar nog steeds nergens op, maar zijn twitter account én zijn facebook accounts zijn beiden geblokkeerd. Wel weer apart.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone4 herstellen op huidige versie 5.1 Dylo iPhone algemeen 1 07-11-12 21:46
Huidige versie iphone 4 in USA piedp Koopinformatie USA 0 01-03-11 15:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:44.