//

Foto's overgeslagen bij synchroniseren

Foto's overgeslagen bij synchroniseren discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een raar en hardnekkig probleem bij het synchroniseren van mappen met foto's op de Mac en de Foto's app op mijn iPad Air. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-02-15, 19:27
7x7 7x7 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 14
Standaard Foto's overgeslagen bij synchroniseren

Ik heb een raar en hardnekkig probleem bij het synchroniseren van mappen met foto's op de Mac en de Foto's app op mijn iPad Air.

Als ik in iTunes 5 mappen aanwijs die gesynchroniseerd moeten worden, geeft hij per map het correcte aantal foto's aan. Idem als de synchronisatie begint.
Iets meer dan halverwege stopt de synchronisatie echter, en in alle 5 mappen (albums) op de iPad staan te weinig foto's. (20 ipv 44, 60 ipv 223, 15 ipv 21, 38 ipv 39, 39 ipv 65).
Ik kan geen enkele logica ontdekken waarom sommige wel, en andere niet overgezet worden. Grootte doet er niet toe, naam, datum, bewerkingsdatum ook niet. Het zijn ook allemaal JPEG's.
Het vreemde is dat als ik ze er allemaal afgooi, en op de Mac de iPod Photo cache weggooi, en vervolgens opnieuw synchroniseer, weer precies dezelfde wel, en precies dezelfde foto's niet worden overgezet.

Verder geeft noch iTunes, noch Mac enige foutmelding.

Iemand een goed idee???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
foto's, ipad, itunes, synchronisatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: U kunt foto's en video's maken met de camera of foto's en video's synchroniseren..... JeffreyRobin Muziek, foto & video 2 06-01-12 18:46
Foto tabblad afwezig bij synchroniseren iphone Blackpalm Archief 1 07-04-10 16:16
Foutmelding bij synchroniseren foto's iPeppel Muziek, foto & video 1 25-01-10 12:32
Help, heb een stapje overgeslagen, wat nu??? miguellio Unlock [archief] 6 30-12-07 21:53
activatie per abuis overgeslagen... restore? J-G Archief 2 08-11-07 00:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:14.