//

Word app heeft plots 2 opstarticonnen

Word app heeft plots 2 opstarticonnen discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Een tijdje geleden heb ik de app Word van Microsoft op men iPad Air geïnstalleerd. Nu zag ik gisteren dat er nu plots 2x zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-05-15, 14:49
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Word app heeft plots 2 opstarticonnen

Een tijdje geleden heb ik de app Word van Microsoft op men iPad Air geïnstalleerd. Nu zag ik gisteren dat er nu plots 2x zo een opstarticoon voor Word bevindt op men iPad. Een ervan is wel zowat donkerder van kleur en er staat ook niet Word onder zoals bij het andere. Met dat icoon kan ik ook de app niet opstarten en als ik dat icoon wat langer aandruk verschijnen er wel bij al de andere app's een kruisje (om te verwijderen) behalve bij dit icoon. Weet er soms iemand hoe dit komt en op welke manier men die toch zou kunnen verwijderen?

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-05-15, 12:58
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Geef eens een screen shot?
  #3  
Oud 19-05-15, 09:18
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Thx voor je reactie. Maar de iPad eens uitschakelen en weer aanzetten heeft de zaak opgelost.

Mvg, Vic
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:59.