//

Ibooks; pdf-titels achteraf niet te wijzigen.

Ibooks; pdf-titels achteraf niet te wijzigen. discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik iBooks heel vaak om pdf's op te slaan, in mijn geval liedjesteksten e.d. Ik maak dan bv een schermfoto van zo'n tekst en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-04-16, 15:25
Guest-20200914115422
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Ibooks; pdf-titels achteraf niet te wijzigen.

Ik gebruik iBooks heel vaak om pdf's op te slaan, in mijn geval liedjesteksten e.d. Ik maak dan bv een schermfoto van zo'n tekst en sla die dan op in iBooks. Ik geef die een titel mee en plaats hem vervolgens in een map "liedjesteksten". Tot dusver niks aan de hand. Maar ik vergeet wel eens een titel te geven en dan komt er vanzelf "naamloos" te staan. Nog niks aan de hand denk ik, want je kunt alles naderhand nog aanpassen. Mooi niet dus! Een wijziging kan je inderdaad aanbrengen en die blijf ook nog staan zolang je de app niet verlaat. Doe je dat wel en open je de app opnieuw, dan zijn alles wijzigingen weer verdwenen. Er staat dan weer gewoon"naamloos". Wanneer je een item achteraf alsnog verplaatst (bv om op alfabet te zetten) dan is dat wél permanent.
Heeft iemand hier ervaring mee én een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-06-16, 10:54
oppasoma oppasoma is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik heb sinds kort hetzelfde probleem. Ik doe het nu via een omweg. Sla bestand op in Dropbox, geef of wijzig naam en daarna open ik het in iBook. Heel vervelend want tot voor kort werkte het wel goed.
  #3  
Oud 29-06-16, 14:03
Guest-20200914115422
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Titel wijzigen in iBooks

Dank voor het meedenken en de tip, maar ik kom nog niet verder, want iBooks komt niet voor in het lijstje van Dropbox, bij mij althans niet. Heb jij daar misschien ook nog een oplossing voor. Alvast bedankt, René
  #4  
Oud 29-06-16, 15:17
oppasoma oppasoma is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 4
Standaard

Als ik op mijn Macbook een pdf in Dropbox selecteer dan staat de optie onder het wieltje bij ' open met'. in mijn iPhone kies ik 'openen in' en daar staat 'kopieer naar iBooks' .
  #5  
Oud 29-06-16, 16:19
Guest-20200914115422
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb Dropbox op m'n iPad en iPhone; beide hebben veel opties, maar raar genoeg géén iBooks. Ik zal er mee moeten leren leven, denk ik, tenzij je nog meer mogelijkheden weet.
Groet René
  #6  
Oud 30-06-16, 09:23
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Misschien naar een andere reader kijken. goodreader bijvoorbeeld. Andere readers zijn vaak wat uitgebreider
Reageren

Labels
aanpassen, ibooks, pdf



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ibooks opent sommige PDF niet? Cikota iPhone Apps 1 24-08-15 20:20
Ibooks opent PDF niet jk89 iPad algemeen 3 17-09-10 23:56
iBooks problemen: Downloaden boeken lukt niet en pdf's worden niet getoond erwinKrol iPhone algemeen 17 24-06-10 10:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:24.