//

Verschillende accounts en daar gekochte Apps

Verschillende accounts en daar gekochte Apps discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb door ziekte een paar keer mijn iPad moeten verkopen omdat ik niet verzekerd ben en dus alles zelf moet betalen. Door een coma ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-16, 09:56
MeindertB's schermafbeelding
MeindertB MeindertB is offline
• iOS 12.2
• 12.2
 
Geregistreerd: Jun 2015
Locatie: Phimai
Berichten: 4
Standaard Verschillende accounts en daar gekochte Apps

Ik heb door ziekte een paar keer mijn iPad moeten verkopen omdat ik niet verzekerd ben en dus alles zelf moet betalen. Door een coma kort geleden ben ik een stukje geheugen kwijt en kreeg deze week een iPad 4 en ik kom met geen mogelijkheid meer in die accounts (Ik dacht nog, geen betere en veiligere manier als in je hersenpan ......) Is er iemand die ervaring heeft met dit soort terugvind zaken en dat heeft opgelost want ik zou graag een aantal dingen weer terug hebben en mijn ervaring met de meeste App bedrijven zijn niet echt positief te noemen en om een App 3 keer te betalen gaat me ook te ver.

dank voor suggesties

Meindert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mijn berichten komen op verschillende accounts aan bart1785 iPhone algemeen 6 18-01-16 11:41
Contacten aanmaken binnen verschillende accounts lerou iPhone Apps 4 30-12-15 00:18
Contacten synchroniseren tussen verschillende accounts richardbuil iPad algemeen 13 25-01-15 16:29
verschillende iC accounts (agenda's) op 1 apparaat boudewijnpleij iCloud 1 30-12-11 20:22
Windows: 1 pc 2 accounts hoe delen we gekochte apps? carosj123 iTunes 9 27-09-10 09:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:03.