//

iPhone App werkt niet op iPad

iPhone App werkt niet op iPad discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg vandaag een vreemde melding in iTunes bij het installeren/synchroniseren van de App "Lonely Planet Amsterdam City Guide": De app 'Amsterdam' is niet op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-09-10, 15:45
ruud3822 ruud3822 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 16
Standaard iPhone App werkt niet op iPad

Ik kreeg vandaag een vreemde melding in iTunes bij het installeren/synchroniseren van de App "Lonely Planet Amsterdam City Guide":

De app 'Amsterdam' is niet op de iPad 'iPad van Ruud' geïnstalleerd, omdat hiervoor een nieuwere versie van de iPad-software is vereist

Vreemd, want ik draai toch echt de nieuwste versie 3.2.2. Het blijkt dat hij deze melding geeft voor alle Lonely Plant apps versie 2.0 (ook van bijvoorbeeld Londen), terwijl de steden die nog niet zijn ge-upgrade zijn naar 2.0 (dus nog versie 1.2.4 zijn) deze melding niet geven en zonder probleem draaien op de iPad.

Iemand enig idee of dit vaker voorkomt? Alle iPhone apps moeten toch gewoon draaien op een iPad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-10, 22:24
Geno's schermafbeelding
Geno Geno is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 251
Standaard

De oude versies ondersteunen vanaf iPhone OS 3.0, de nieuwe versies ondersteunen alleen vanaf iOS 4.0.

Vandaar dat je het niet kan installeren op je iPad. Even wachten dus totdat 4.2 uitkomt op de iPad.
__________________
iPod touch v3 - iPod Nano 2011 - iMac 27" - iPhone 4S - iPad 2 - MacBook Air 11,6"
  #3  
Oud 16-09-10, 22:33
ruud3822 ruud3822 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 16
Standaard

Dat verklaart het, jammer dat dat niet duidelijk wordt gemaakt in de omschrijving, of op de website van Lonely Planet.

Zijn er meerdere apps die dat hebben? Ik ben ze tot dusverre in ieder geval nog niet tegengekomen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App Store - single app update werkt niet (meer) defisit iPhone Apps 3 11-11-11 15:18
'Master All Games' app werkt niet op mijn Ipad. amsterdam2226 iPad Games 0 10-12-10 16:43
ipad op 4.2 beta werkt niet..downgraden naar 3.2.2 lukt niet..:-( tbeumer@ iPad algemeen 15 20-09-10 20:04
YouTube app iPad werkt niet justin1980 iPad algemeen 4 19-09-10 18:27
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? hans-wouter iPad algemeen 11 04-05-10 14:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:50.