//

Hoe zit het met de betaling voor Comics voor Marvel Comics App, DC Comics App enz

Hoe zit het met de betaling voor Comics voor Marvel Comics App, DC Comics App enz discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, De titel zegt het al een beetje. Ik wil graag weten hoe ik voor comics betaal die zich in de Marvel Comic App bevinden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-06-11, 22:58
grinder86 grinder86 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 10
Standaard Hoe zit het met de betaling voor Comics voor Marvel Comics App, DC Comics App enz

Hey,

De titel zegt het al een beetje.

Ik wil graag weten hoe ik voor comics betaal die zich in de Marvel Comic App bevinden (dit geld ook voor DC Comics, Comics enz).

Ik wil dit graag weten voordat ik een Ipad 2 aanschaf. En ik kan nergens op internet vinden hoe dit in zijn werk gaat. Zover ik weet kan het alleen met een creditcard en niet met services als Paypal of Click&Buy. Mocht het alleen met creditcard kunnen, dan ben ik er niet in geinteresseerd in de Ipad. Want deze wou ik gebruiken als een comic reader.

Met vriendelijke groet,

Machiel van Dijk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe zit het met app store FransP iPad algemeen 2 21-02-10 10:35
Hoe zit het met maximum bedrag voor internet in buitenland? jj5 Internet in buitenland (roaming) 0 01-01-10 15:55
comics reader iphone fw2.0 digyourownhole Jailbreak apps en thema's 3 30-07-08 13:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:08.